
Poklopac motora je takođe potpuno nov dok su farovi agresivniji zahvaljujući ugrađenim LED dnevnim svetlima. Pozadi smo uočili nova vrata prtljažnika, obnovljeni branik, dosta hromiranih detalja i izmenjenu grafiku svetala. Praktično, „fokus” je ostao „fokus” samo kada se pogleda sa strane jer je linija ostala identična.

Najveće promene je ipak doživeo enterijer, nakon što je „Ford” (konačno) poslušao kritike vlasnika koje su se odnosile na prekidačima pretrpanu i neorganizovanu centralnu konzolu. Sve funkcije su sada, praktično, objedinjene u samo nekoliko tastera na konzoli ili ekranu osetljivom na dodir, dijagonale osam inča (doplata 564 evra). Sedišta su i dalje odlična, nudeći dobru bočnu podršku telu i udobnost na dužim putovanjima. Nažalost, „fokus” za konkurencijom zaostaje u ponudi prostora na zadnjoj klupi, pri čemu je zapremina prtljažnika skromnih 277 litara (sa točkom punih dimenzija). To je rezultat na nivou modela B segmenta.

Ford Focus 1.5 TDCi | |
---|---|
Motor | 4-cilindrični, turbo dizel |
Zapremina | 1.499 kubika |
Snaga | 95 KS pri 3.600 o/min. |
Maksimalni obrtni momenat | 270 Nm pri 1.500 o/min. |
Pogon | na prednjim točkovima |
Menjač | 6-stepeni, manuelni |
Dimenzije | 4.360/1.823/1.469 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 2.650 mm |
Prtljažnik | 277-1.101 litara |
Rezervoar | 53 litara |
Ubrzanje | 12,0 sekundi |
Maksimalna brzina | 180km/h |
Prosečna potrošnja | 4.3 litara |
Cena | 18.300 evra |

Comments
Post a Comment