MERCEDES S-CABRIO
Gotovo istih dimenzija kao Mercedes S klase Coupe, Cabrio je dugačak 5.027 mm, širok 1.899 mm, dok se od kupea razlikuje samo po visini koja iznosi 1.413 mm (viši je za 4 mm zbog specifične konstrukcije pokretnog krova).
Mekani krov izrađen je od posebnog troslojnog materijala koji je, prema rečima ljudi iz nemačke kompanije, u stanju da maksimalno smanji uticaj spoljne buke u kabini.
Podiže se i spušta pritiskom na dugme u roku od 20-tak sekundi, pri brzinama do 60 km/h.
Unutrašnjost kabrioleta takođe je preuzeta od kupea, uz novi inteligentni Thermotronic klima uređaj koji obezbeđuje željene temperaturne uslove u kabini bez obzira na to da li je krov podignut ili spušten.
Za optimalnu klimu unutar vozila brine se 12 senzora raspoređenih u kabini.
U standardnu opremu spadaju Aircap i Airscarf sistemi za zaštitu od uticaja vetra i za zagrevanje oblasti u predelu vrata vozača i suvozača, kada se vozi sa spuštenim krovom.
Paleta motora nasleđena je od S klase Coupe, ali će u početku kupcima biti dostupne samo dve benzinske varijante.
Mercedes S500 Cabrio pogonjen je 4.7 V8 bi-turbo motorom sa 455 ks (335 kW) i 700 Nm.
Snaga se šalje na zadnje točkove pomoću devetobrzinskog automatskog menjača.
Za one kojima to nije dovoljno, obezbeđana je još snažnija verzija S63 AMG / S63 AMG 4Matic.
Ispod haube je poznati 5.5 litarski V8 bi-turbo koji proizvodi 585 ks (430 kW) i 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Za prenos snage na dva ili sva 4 točka koristi se sedmostepeni AMG Speedshift MCT menjač.
Ova verzija od 0 do 100 km/h stiže za 3,9 s, dok je maksimalna brzna elektronski ograničena na 250 km/h.
Mercedes S klase Cabrio biće najpre ponuđen kupcima u Nemačkoj. Cena za sada nije poznata a narudžbine će se primati od decembra.
Prvi primerci će stići do svojih vlasnika u proleće 2016.
ROLLS ROYCE DAWN
Neouobičajena gužva za sajamske uslove je ove godine na standu Rolls Royce. Zora rudi, dan se budi i u tom stilu najluksuzniji serijski kabriolet ikada proizveden nosi naziv Dawn (zora).
Ukoliko je dozvoljeno priznati od ove "zore" podilazi jeza i leptirići u stomaku.
Izrađen je na platformi modela Wraith i direktno se sukobljava sa Mercedesom S kabriolet čiju promociju očekujemo.
Dawn raspolaže V12 Twin Turbo motorom od 570 KS i kako saznajemo na standu Rolls Royce u cenovniku startuje od 277.000 evra bez poreza i dodatne opreme!
Lista kupaca popunjena do kraja 2016.
PORSCHE 911 CARRERA
Redizajnom su obuhvaćeni kupe i kabriolet, u standardnim i snažnijim, "S" verzijama.
Modeli za 2016. dobili su nove branike, sa većim bočnim otvorima za vazduh, na kojima se umesto dosadašnje dve nalaze tri horizontalne rešetke.
Dnevna svetla sada su sastavni deo farova i sastoje se od četiri tačkasta svetlosna izvora postavljena oko glavnog fara.
Pozadi, umesto horizontalnih "škrga" na poklopcu motora, ugrađene su vertikalne rešetke a restilizovani su i branik i stop svetla.
Osim toga, proizvođač je saopštio da je izmenio dizajn alu felni i kvaka na vratima.
Porsche 911 Carrera za 2016. opremljen je novim PCM (Porsche Communication Management System) multimedijalnim sistemom sa Apple CarPlay kompatibilnošću i unapređenom navigacijom.
Po prvi put u ovom modelu, navigacioni sistem omogućava Google Earth i Google Streetview prikaz na ekranu.
Restilizovan je i točak upravljača, a verzije opremljene Sport Chrono paketom imaju na volanu točkić za odabir jednog od četiri predefinisana moda vožnje: “Normal”, “Sport”, “Sport Plus” i “Individual”.
Modeli sa automatskim PDK menjačem sa duplim kvačilom opremljeni su funkcijom koja na pritisak dugmeta iz motora izvlači maksimum snage u trajanju od 20 sekundi.
Umesto dosadašnjih atmosferskih agregata, ispod poklopca motora nalazi se nova, 3.0 litarska twin-turbo jedinica sa 6 cilindara.
U verzijama 911 Carrera i 911 Carrera Cabrio ovaj motor proizvodi 370 ks (272 kW) i 450 Nm, dok u snažnijim "S" varijantama razvija 420 ks (309 kW) i 500 Nm.
U oba slučaja, motori raspolažu sa po 20 "konja" i 60 Nm više u poređenju sa prethodnim pogonskim jedinicama.
Porsche 911 Carrera sa PDK menjačem i Sport Chrono paketom od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,2 s, što je za 0,2 s bolji rezultat od prethodnika.
Carrera S, takođe opremljena PDK menjačem i Sport Chrono paketom, iz mesta do stotke stiže za 3,9 s (poboljšanje za 0,2 s).
Povećane su i maksimalne moguće brzine, pa Porsche 911 Carrera dostiže 295 km/h a Carrera S 308 km/h.
Prodaja će najpre početi u Nemačkoj, u decembru, po ceni od 96.605 evra, koliko će koštati standardna Carrera, odnosno 110.766 evra, koliko treba izdvojiti za Porsche 911 Carrera S.
BENTLEY BENTAYGA
Prošlo je tri i po godine otkako je Bentley na ženevskom salonu automobila 2012. izložio koncept EXP 9 F kao uvertiru u serijski SUV.
Kompanija je najpre opipala puls klijentima, saslušala njihovo mišljenje i sugestije, a zatim izvršila korekcije dizajna, kako bi bila sigurna da će se Bentayga dopasti tradicionalnim kupcima njihovih automobila.
Clij je bio da se pre svega privuku postojeći vlasnici nekog od modela marke Bentley, koji sada u garaži imaju SUV nekog drugog proizvođača.
Vreme i broj prodatih primeraka modela Bentayga pokazaće da li ova strategija bila ispravna. Bentley je samouveren i već opisuje svoj terenac kao "najbrži, najnažniji, najluksuzniji i najeskluzivniji serijski SUV na svetu".
Kada je reč od dizajnu, proizvođač nije želeo da eksperimentiše. Odbačena su problematična stilska rešenja koncepta EXP 9 F (poput previše napadnih maglenki u braniku) pa Bentayga spreda podseća na klasične Bentley modele, kao što su Continental GT ili Flying Spur.
Farovi su manji i diskretniji, a pogled na karakterističnu mrežastu masku hladnjaka posmatraču odmah daje do znanja da je ispred njega jedan Bentley.
Sedišta vozača i suvozača mogu se podešavati na čak 22 načina, dok se funkcije grejanja, hlađenja i masaže podrazumevaju.
Kabina pruža komfor za 5 odraslih putnika, a kao opcija dostupna je i superluksuzna konfiguracija sa dva odvojena sedišta pozadi, koja imaju iste finkcije kao i prednja i čiji se položaj može podešavati u 18 smerova.
Iako je i standardna verzija već dovoljno luksuzna i krcata skupocenom opremom, Bentley nudi brojne doplatne opcije, kao što je, na primer, Naim premijum audio sistem snage 1950 vati ili brendirani Bentley Entertainment tableti dijagonale 10,2 inča koji se mogu pričvrstiti na naslone prednjih sedišta.
Tableti koriste Android operativni sistem i imaju mogućnost 4G, WiFi i Bluetooth konekcije.
Kao što se i očekivalo, Bentayga pogon dobija od 6.0 litarskog W12 twin-turbo benzinca. Motor proizvodi 608 ks (447 kW) i 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Snaga se prenosi na sva četiri točka pomoću osmostepenog automatskog menjača a SUV od 0 do 96 km/h (0-60 milja na sat) ubrzava za tačno 4 sekunde, pre nego što dostigne maksimalnih 300 km/h.
Cena nije saopštena, ali pretpostavlja se da najjeftinija verzija neće koštati ispod 150.000 evra.
Gotovo istih dimenzija kao Mercedes S klase Coupe, Cabrio je dugačak 5.027 mm, širok 1.899 mm, dok se od kupea razlikuje samo po visini koja iznosi 1.413 mm (viši je za 4 mm zbog specifične konstrukcije pokretnog krova).
Mekani krov izrađen je od posebnog troslojnog materijala koji je, prema rečima ljudi iz nemačke kompanije, u stanju da maksimalno smanji uticaj spoljne buke u kabini.
Podiže se i spušta pritiskom na dugme u roku od 20-tak sekundi, pri brzinama do 60 km/h.
Unutrašnjost kabrioleta takođe je preuzeta od kupea, uz novi inteligentni Thermotronic klima uređaj koji obezbeđuje željene temperaturne uslove u kabini bez obzira na to da li je krov podignut ili spušten.
Za optimalnu klimu unutar vozila brine se 12 senzora raspoređenih u kabini.
U standardnu opremu spadaju Aircap i Airscarf sistemi za zaštitu od uticaja vetra i za zagrevanje oblasti u predelu vrata vozača i suvozača, kada se vozi sa spuštenim krovom.
Paleta motora nasleđena je od S klase Coupe, ali će u početku kupcima biti dostupne samo dve benzinske varijante.
Mercedes S500 Cabrio pogonjen je 4.7 V8 bi-turbo motorom sa 455 ks (335 kW) i 700 Nm.
Snaga se šalje na zadnje točkove pomoću devetobrzinskog automatskog menjača.
Za one kojima to nije dovoljno, obezbeđana je još snažnija verzija S63 AMG / S63 AMG 4Matic.
Ispod haube je poznati 5.5 litarski V8 bi-turbo koji proizvodi 585 ks (430 kW) i 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Za prenos snage na dva ili sva 4 točka koristi se sedmostepeni AMG Speedshift MCT menjač.
Ova verzija od 0 do 100 km/h stiže za 3,9 s, dok je maksimalna brzna elektronski ograničena na 250 km/h.
Mercedes S klase Cabrio biće najpre ponuđen kupcima u Nemačkoj. Cena za sada nije poznata a narudžbine će se primati od decembra.
Prvi primerci će stići do svojih vlasnika u proleće 2016.
ROLLS ROYCE DAWN
Neouobičajena gužva za sajamske uslove je ove godine na standu Rolls Royce. Zora rudi, dan se budi i u tom stilu najluksuzniji serijski kabriolet ikada proizveden nosi naziv Dawn (zora).
Ukoliko je dozvoljeno priznati od ove "zore" podilazi jeza i leptirići u stomaku.
Izrađen je na platformi modela Wraith i direktno se sukobljava sa Mercedesom S kabriolet čiju promociju očekujemo.
Dawn raspolaže V12 Twin Turbo motorom od 570 KS i kako saznajemo na standu Rolls Royce u cenovniku startuje od 277.000 evra bez poreza i dodatne opreme!
Lista kupaca popunjena do kraja 2016.
PORSCHE 911 CARRERA
Redizajnom su obuhvaćeni kupe i kabriolet, u standardnim i snažnijim, "S" verzijama.
Modeli za 2016. dobili su nove branike, sa većim bočnim otvorima za vazduh, na kojima se umesto dosadašnje dve nalaze tri horizontalne rešetke.
Dnevna svetla sada su sastavni deo farova i sastoje se od četiri tačkasta svetlosna izvora postavljena oko glavnog fara.
Pozadi, umesto horizontalnih "škrga" na poklopcu motora, ugrađene su vertikalne rešetke a restilizovani su i branik i stop svetla.
Osim toga, proizvođač je saopštio da je izmenio dizajn alu felni i kvaka na vratima.
Porsche 911 Carrera za 2016. opremljen je novim PCM (Porsche Communication Management System) multimedijalnim sistemom sa Apple CarPlay kompatibilnošću i unapređenom navigacijom.
Po prvi put u ovom modelu, navigacioni sistem omogućava Google Earth i Google Streetview prikaz na ekranu.
Restilizovan je i točak upravljača, a verzije opremljene Sport Chrono paketom imaju na volanu točkić za odabir jednog od četiri predefinisana moda vožnje: “Normal”, “Sport”, “Sport Plus” i “Individual”.
Modeli sa automatskim PDK menjačem sa duplim kvačilom opremljeni su funkcijom koja na pritisak dugmeta iz motora izvlači maksimum snage u trajanju od 20 sekundi.
Umesto dosadašnjih atmosferskih agregata, ispod poklopca motora nalazi se nova, 3.0 litarska twin-turbo jedinica sa 6 cilindara.
U verzijama 911 Carrera i 911 Carrera Cabrio ovaj motor proizvodi 370 ks (272 kW) i 450 Nm, dok u snažnijim "S" varijantama razvija 420 ks (309 kW) i 500 Nm.
U oba slučaja, motori raspolažu sa po 20 "konja" i 60 Nm više u poređenju sa prethodnim pogonskim jedinicama.
Porsche 911 Carrera sa PDK menjačem i Sport Chrono paketom od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,2 s, što je za 0,2 s bolji rezultat od prethodnika.
Carrera S, takođe opremljena PDK menjačem i Sport Chrono paketom, iz mesta do stotke stiže za 3,9 s (poboljšanje za 0,2 s).
Povećane su i maksimalne moguće brzine, pa Porsche 911 Carrera dostiže 295 km/h a Carrera S 308 km/h.
Prodaja će najpre početi u Nemačkoj, u decembru, po ceni od 96.605 evra, koliko će koštati standardna Carrera, odnosno 110.766 evra, koliko treba izdvojiti za Porsche 911 Carrera S.
BENTLEY BENTAYGA
Prošlo je tri i po godine otkako je Bentley na ženevskom salonu automobila 2012. izložio koncept EXP 9 F kao uvertiru u serijski SUV.
Kompanija je najpre opipala puls klijentima, saslušala njihovo mišljenje i sugestije, a zatim izvršila korekcije dizajna, kako bi bila sigurna da će se Bentayga dopasti tradicionalnim kupcima njihovih automobila.
Clij je bio da se pre svega privuku postojeći vlasnici nekog od modela marke Bentley, koji sada u garaži imaju SUV nekog drugog proizvođača.
Vreme i broj prodatih primeraka modela Bentayga pokazaće da li ova strategija bila ispravna. Bentley je samouveren i već opisuje svoj terenac kao "najbrži, najnažniji, najluksuzniji i najeskluzivniji serijski SUV na svetu".
Kada je reč od dizajnu, proizvođač nije želeo da eksperimentiše. Odbačena su problematična stilska rešenja koncepta EXP 9 F (poput previše napadnih maglenki u braniku) pa Bentayga spreda podseća na klasične Bentley modele, kao što su Continental GT ili Flying Spur.
Farovi su manji i diskretniji, a pogled na karakterističnu mrežastu masku hladnjaka posmatraču odmah daje do znanja da je ispred njega jedan Bentley.
Sedišta vozača i suvozača mogu se podešavati na čak 22 načina, dok se funkcije grejanja, hlađenja i masaže podrazumevaju.
Kabina pruža komfor za 5 odraslih putnika, a kao opcija dostupna je i superluksuzna konfiguracija sa dva odvojena sedišta pozadi, koja imaju iste finkcije kao i prednja i čiji se položaj može podešavati u 18 smerova.
Iako je i standardna verzija već dovoljno luksuzna i krcata skupocenom opremom, Bentley nudi brojne doplatne opcije, kao što je, na primer, Naim premijum audio sistem snage 1950 vati ili brendirani Bentley Entertainment tableti dijagonale 10,2 inča koji se mogu pričvrstiti na naslone prednjih sedišta.
Tableti koriste Android operativni sistem i imaju mogućnost 4G, WiFi i Bluetooth konekcije.
Kao što se i očekivalo, Bentayga pogon dobija od 6.0 litarskog W12 twin-turbo benzinca. Motor proizvodi 608 ks (447 kW) i 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Snaga se prenosi na sva četiri točka pomoću osmostepenog automatskog menjača a SUV od 0 do 96 km/h (0-60 milja na sat) ubrzava za tačno 4 sekunde, pre nego što dostigne maksimalnih 300 km/h.
Cena nije saopštena, ali pretpostavlja se da najjeftinija verzija neće koštati ispod 150.000 evra.
Comments
Post a Comment