OPEL ASTRA
Lakša, štedljivija i agilnija, a u isto vreme komfornija – nova Opel Astra zadovoljava sve postavljene zahteve zahvaljujući svom uspešnom „fitnes“ programu. Vizionarski Monza koncept, otkriven na Salonu automobila u Frankfurtu 2013. godine, bio je uzor u stvaranju jedanaeste generacije Opelovog kompaktnog modela. Svaka komponenta i svaki element dizajna Monza koncepta odiše efikasnošću, a nova Astra strogo prati tu viziju. U zavisnosti od modela i nivoa opreme, biće od 120 do 200 kg lakša u odnosu na odlazeći model.
Agregati u novoj Opel Astri podržavaju ovu tvrdnju. Ispod haube svake nove Astre, naći će se po jedan član potpuno novog porfolija motora. Izlazna snaga ide u rasponu od 95 KS do 200 KS. Dizel i benzinski motori sa zapreminom do 1,6 l imaju tri zajedničke osobine – kombinuju vrhusku efikasnost sa izuzetnim odzivom i kulturom rada.
Opel je patentirao i revolucionarno, potpuno LED matriks osvetljenje nove generacije, koje obezbeđuje vožnju bez neželjenih „blicanja“ zbog dugih svetala, što je sistem po prvi put prisutan u C segmentu, i to u novoj Astri. Novo osvetljenje se sastoji od 16 LED segmenata, po osam na svakoj strani vozila, a LED matriks sistem automatski i konstantno prilagođava dužinu i distribuciju svetlosnog snopa, u svakoj saobraćajnoj situaciji.
Sa novom Opel Astrom se u ponudu stavljaju vozačka sedišta podesiva u čak 18 smerova. Ona poseduju funkcije masaže, ventilacije i podešavanja širine. Putnici pozadi takođe mogu da očekuju poboljšan komfor, sa dva grejana naslona, koja dolaze kao opcija.
OPEL ASTRA KARAVAN
Karavan vozila niže srednje klase možda nisu tražena kao verzije sa 5 vrata, ali mogu značajno da povećaju ukupnu prodaju modela takozvanog C segmenta.
Zbog svojih praktičnih osobina (pre svega većeg prtljažnika), ova vrsta automobila interesantna je kupcima kao službeno vozilo, ali i kao alternativa za veće, porodične automobile.
Zato proizvođači često istovremeno sa lansiranjem hečbeka predstavljaju i karavan verziju.
Prednji deo nove Opel Astre Sports Tourer izgleda isto kao i na modelu sa 5 vrata.
Međutim, linija krova karavana ne spušta se kao kod hečbeka, već ostaje skoro paralelna sa tlom.
Na taj način putnici dobijaju više prostora za glave - vozač i suvozač +26mm, a oni koji sede na zadnjim sedištima +28mm.
Drugačije je dizajniran i zadnji krovni nosač. Za razliku od zatamnjenog stuba koji kod verzije sa 5 vrata ostavlja utisak "lebdećeg" krova, kod karavana je on u boji karoserije.
Nova Astra Sports Tourer raspolaže sa prtljažnikom koji je za 80 litara veći nego kod prethodne generacije.
Zapremine prtljažnog prostora sa uspravljenim naslonima zadnjih sedišta iznosi 580 l, dok se obaranjem sedišta povećava na maksimalnih 1.630 l.
Zahvaljujući novoj mehaničkoj platformi, Astra karavan lakša je od prethodnika i do 200 kg, u zavisnosti od motora i paketa opreme. Opel navodi da je bazni model težak 1.263 kg, sa vozačem, što je za 130 kg manje nego kod prerhode verzije.
Paleta pogonskih jedinica preuzeta je od hečbeka. U ponudi će biti benzinski i dizel motori u rasponu od 70kW/95 ks do 147 kw/200 ks.
Najsnažnija verzija biće pogonjena novim 1.6 Ecotec turbo benzincem sa direktnim ubrizgavanjem koji razvija 200 ks i 300Nm, uz pomoć "overboost" funkcije.
VW GOLF GTI CLUBSPORT
Nakon koncepta koji je imao premijeru u maju na festivalu dorađenih vozila "Worthersee 2015." u Austriji, stiže serijski VW Golf GTI Clubsport.
Clubsport je opremljen postojećim četvorocilindarskim 2.0 turbo-benzincem iz standardnog Golfa GTI.
Motor je dobio dodatnih 35 "konja" (u odnosu na Performance verziju sa 230 ks), tako da sada razvija 265 ks (195 kW).
Uz "overboost" funkciju, automobil raspolaže sa čak 290 ks (213 kW), ali samo u periodu od desetak sekundi koje može da iskoristi za preticanje drugog vozila na putu.
Motor je standardno povezan sa šestobrzinskim manuelnim menjačem, uz čiju pomoć od 0 do 100 km/h ubrzava za 6 s, dok putem opcionog DSG menjača sa duplim kvačilom do stotke stiže za 5,9 s.
Bez obzira na vrstu prenosa, maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.
Pored Onyx White nijanse eksterijera, koja je prikazana na promotivnim fotografijama, Volkswagen će Golf GTI Clubsport ponuditi i u drugim bojama karoserije, kao i u verziji sa kontrastnim crnim krovom.
Automobil se od standardne GTI varijante razlikuje i po drugačijim branicima, novim bočnim aerodinamičkim lajsnama na pragovima, modifikovanom difuzoru, specijalno dizajniranim alu felnama od 18 (ili 19) inča, i zadnjem spojleru.
S obzirom da se 40 godina od predstavljanja prve generacije Golfa GTI navršava 2016, automobil treba očekivati u prodajnim salonima početkom sledeće godine.
Lakša, štedljivija i agilnija, a u isto vreme komfornija – nova Opel Astra zadovoljava sve postavljene zahteve zahvaljujući svom uspešnom „fitnes“ programu. Vizionarski Monza koncept, otkriven na Salonu automobila u Frankfurtu 2013. godine, bio je uzor u stvaranju jedanaeste generacije Opelovog kompaktnog modela. Svaka komponenta i svaki element dizajna Monza koncepta odiše efikasnošću, a nova Astra strogo prati tu viziju. U zavisnosti od modela i nivoa opreme, biće od 120 do 200 kg lakša u odnosu na odlazeći model.
Agregati u novoj Opel Astri podržavaju ovu tvrdnju. Ispod haube svake nove Astre, naći će se po jedan član potpuno novog porfolija motora. Izlazna snaga ide u rasponu od 95 KS do 200 KS. Dizel i benzinski motori sa zapreminom do 1,6 l imaju tri zajedničke osobine – kombinuju vrhusku efikasnost sa izuzetnim odzivom i kulturom rada.
Opel je patentirao i revolucionarno, potpuno LED matriks osvetljenje nove generacije, koje obezbeđuje vožnju bez neželjenih „blicanja“ zbog dugih svetala, što je sistem po prvi put prisutan u C segmentu, i to u novoj Astri. Novo osvetljenje se sastoji od 16 LED segmenata, po osam na svakoj strani vozila, a LED matriks sistem automatski i konstantno prilagođava dužinu i distribuciju svetlosnog snopa, u svakoj saobraćajnoj situaciji.
Sa novom Opel Astrom se u ponudu stavljaju vozačka sedišta podesiva u čak 18 smerova. Ona poseduju funkcije masaže, ventilacije i podešavanja širine. Putnici pozadi takođe mogu da očekuju poboljšan komfor, sa dva grejana naslona, koja dolaze kao opcija.
OPEL ASTRA KARAVAN
Karavan vozila niže srednje klase možda nisu tražena kao verzije sa 5 vrata, ali mogu značajno da povećaju ukupnu prodaju modela takozvanog C segmenta.
Zbog svojih praktičnih osobina (pre svega većeg prtljažnika), ova vrsta automobila interesantna je kupcima kao službeno vozilo, ali i kao alternativa za veće, porodične automobile.
Zato proizvođači često istovremeno sa lansiranjem hečbeka predstavljaju i karavan verziju.
Prednji deo nove Opel Astre Sports Tourer izgleda isto kao i na modelu sa 5 vrata.
Međutim, linija krova karavana ne spušta se kao kod hečbeka, već ostaje skoro paralelna sa tlom.
Na taj način putnici dobijaju više prostora za glave - vozač i suvozač +26mm, a oni koji sede na zadnjim sedištima +28mm.
Drugačije je dizajniran i zadnji krovni nosač. Za razliku od zatamnjenog stuba koji kod verzije sa 5 vrata ostavlja utisak "lebdećeg" krova, kod karavana je on u boji karoserije.
Nova Astra Sports Tourer raspolaže sa prtljažnikom koji je za 80 litara veći nego kod prethodne generacije.
Zapremine prtljažnog prostora sa uspravljenim naslonima zadnjih sedišta iznosi 580 l, dok se obaranjem sedišta povećava na maksimalnih 1.630 l.
Zahvaljujući novoj mehaničkoj platformi, Astra karavan lakša je od prethodnika i do 200 kg, u zavisnosti od motora i paketa opreme. Opel navodi da je bazni model težak 1.263 kg, sa vozačem, što je za 130 kg manje nego kod prerhode verzije.
Paleta pogonskih jedinica preuzeta je od hečbeka. U ponudi će biti benzinski i dizel motori u rasponu od 70kW/95 ks do 147 kw/200 ks.
Najsnažnija verzija biće pogonjena novim 1.6 Ecotec turbo benzincem sa direktnim ubrizgavanjem koji razvija 200 ks i 300Nm, uz pomoć "overboost" funkcije.
VW GOLF GTI CLUBSPORT
Nakon koncepta koji je imao premijeru u maju na festivalu dorađenih vozila "Worthersee 2015." u Austriji, stiže serijski VW Golf GTI Clubsport.
Clubsport je opremljen postojećim četvorocilindarskim 2.0 turbo-benzincem iz standardnog Golfa GTI.
Motor je dobio dodatnih 35 "konja" (u odnosu na Performance verziju sa 230 ks), tako da sada razvija 265 ks (195 kW).
Uz "overboost" funkciju, automobil raspolaže sa čak 290 ks (213 kW), ali samo u periodu od desetak sekundi koje može da iskoristi za preticanje drugog vozila na putu.
Motor je standardno povezan sa šestobrzinskim manuelnim menjačem, uz čiju pomoć od 0 do 100 km/h ubrzava za 6 s, dok putem opcionog DSG menjača sa duplim kvačilom do stotke stiže za 5,9 s.
Bez obzira na vrstu prenosa, maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.
Pored Onyx White nijanse eksterijera, koja je prikazana na promotivnim fotografijama, Volkswagen će Golf GTI Clubsport ponuditi i u drugim bojama karoserije, kao i u verziji sa kontrastnim crnim krovom.
Automobil se od standardne GTI varijante razlikuje i po drugačijim branicima, novim bočnim aerodinamičkim lajsnama na pragovima, modifikovanom difuzoru, specijalno dizajniranim alu felnama od 18 (ili 19) inča, i zadnjem spojleru.
S obzirom da se 40 godina od predstavljanja prve generacije Golfa GTI navršava 2016, automobil treba očekivati u prodajnim salonima početkom sledeće godine.
Comments
Post a Comment