FRANKFURT 2015 (7. DEO)

HYUNDAI SANTA FE/ I20 ACTIVE

Sa dizajnom modela Santa Fe za 2016. upoznali smo se u junu, kada je korejski proizvođač predstavio verziju za domaće tržište.

Model za Evropu vizuelno se ne razlikuje se od azijskog rođaka. U odnosu na prethodnu verziju, redizajnirani su prednji branik i svetla za maglu, kao i dnevna LED svetla i maska hladnjaka.

Stilske izmene na zadnjem delu su diskretne i obuhvataju stop svetla, branik i izduvne cevi, čiji su profili umesto okruglih sada pravougaoni.

Ekran multimedije je nešto veći nego ranije, preuređene su i komande na centralnoj konzoli a Hyundai navodi da je unapredio i materijale u kabini.

Kupcima će biti na raspolaganju novi sistemi asistencije, kao što su autonomno kočenje u slučaju opasnosti od sudara, sistem koji upozorava vozača na nailazak vozila sa boka kada se isparkirava u rikverc, adaptivni tempomat, upozorenje na druga vozila u mrtvom uglu....

Proizvođač za sada nije objavio detalje o motorima za evropsko tržište.

Drugi novitet koji će biti izložen na štandu Hyundaija u Frankfurtu, i20 Active, debitovao je još u martu, kada je predstavljena verzija za indijsko tržište.
Ovim modelom Hyundai pokušava da se nametne kupcima koji preferiraju VW CrossPolo i slična vozila.

Reč je kros verziji standardnog modela kod koga je odstojanje od zemlje povećano za 20 mm. To je prema rečima ljudi iz korejske kompanije, osim lagodnije vožnje izvan asfalta, dovelo i do poboljšanju preglednosti iz ugla vozača.
U poređenju sa regularnim i20, verzija Active ima zaštitne dodatke karakteristične za ovu vrstu vozila drugačiju masku hladnjaka, branik i svetla za maglu.
Slično je i pozadi gde je pored dizajna branika promenjen i oblik zadnjih maglenki.

Hyundai i20 Active u Evropi će koristiti novi trocilindarski 1.0 turbo-benzinac u varijantama sa 100 ks (74 kW) i 120 ks (88 kW), a automobil u prodajne salone stiže početkom 2016.

AUDI E-TRON QUATTRO CONCEPT

Zvezda Audijeve izložbe na Salonu automobila u Frankfurtu svakako je e tron quattro koncept, atraktivni SUV koji ujedno nagoveštava i novi model u „Q“ gami – električni Q6! Veličinom smešten tačno između Q5 i Q7, ovaj koncept ima zadatak da materijalizuje ideju serijskoj vozila sa nultom emisijom.

Koncept je baziran na modifikovanoj MLB platformi, koju će koristiti i naredna generacija modela Q5. „Srce“ pogonskog sistema jesu tri elektromotora – jedan za prednju osovinu, dok se druga dva nalaze pozadi i pokreću zasebno po jedan točak. Deklarisana snaga sistema iznosi oko 435 KS, uz mogućnost tzv. Boost funkcije u sportskom režimu rada, kada snaga „skače“ na čitavih 500 „konja“ i 800 Nm!

Audi je obezbedio i sistem induktivnog punjenja baterija, snage do 11 kW, gde se one pune dok je vozilo parkirano iznad specijalno konstruisanog parking mesta/“ploče za punjenje“. Proces se automatski započinje, a kada se baterije u potpunosti napune, proces se automatski i završava. Istovremeno, celokupan proces se može pratiti i putem aplikacije za „pametne“ telefone.

Serijski Audi Q6, kojem je e tron quattro koncept prethodnica, trebao bi da bude direktan rival najavljenom modelu Tesla Model X koji se na tržištu očekuje uskoro, dok se Audijev serijski model očekuje tek drugom polovinom 2018. godine.



LAMBORGHINI HURACAN SPYDER

Spyder ima pokretni mekani krov koji se podiže ili spušta u roku od 17 s, kada je automobil parkiran ili pri brzinama do 50 km/h.

Kupci će osim boje karoserije, moći da odaberu i jednu od tri nijanse platnenog pokrivača - krov može biti crn, braon ili crven.

Lamborghini je automobil opremio sa dva štitnika od vetra, koji se mogu po potrebi postaviti ili ukloniti, kako bi smanjio uticaj bočnog strujanja vazduha i unapredio komfor u vožnji sa spuštenim krovom.

Huracan Spyder težak je 1.542 kg, pri čemu je odnos mase po osovinama (prednja/zadnja) 43:57.

Pogonska snaga dobija se od poznatog 5.2 litarskog V10 motora sa 610 ks (449 kW) i 560 Nm (kao i kod verzije sa čvrstim krovom).

Automobilu je potrebno 3,4 sekunde da iz stanja mirovanja stigne do 100 km/h, dok je maksimalna brzina 324 km/h.

Isporuke počinju u proleće 2016, a Huracan Spyder će se prodavati po ceni od 186.450 evra, bez poreza koji se razlikuje od zemlje do zemlje. 

HYUNDAI VISION G

 Korejski proizvođač predstavio je u Frankfurtu i koncept Vision G Coupe kao najavu budućih modela kojima će zakoračiti u segment luksuznih automobila.

Vision G Coupe preuzima stilske elemente od modela Genesis Sedan iz 2013, uz neophodnu dozu luksuza. Dinamične linije automobila naglašene su dugačkom haubom i niskom siluetom, a snaga koja se krije ispod haube simbolično je nagoveštena masivnom maskom hladnjaka i proširenim lukovima iznad točkova.

Kabina, koja nudi prostor za četiri odrasla putnika, obiluje premiju detaljima - od kožnih sedišta preko ukrasnih detalja od drveta, do pozlaćenih elemenata enterijera i Lexicon audio sistema.

Hyundai nije otkrio previše tehničkih detalja, ali je potvrđeno da auto dobija pogon od 5.0 litarskog V8 motora sa 425 ks (313 kW) i 518 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

MAZDA KOERU

Mazda se ubraja među manje proizvođače automobila u svetu, ali ni ove godine nije razočarala svojim nastupom na sajmu u Frankfurtu.

Iako u aktuelnu svetsku prestonicu automobilskih dešavanja nije stigla sa novim serijskim modelom, posetioci će moći da vide zanimljiv koncept Koeru.

U pitanju je krosover dužine 4,6 m, širine 1,9 m i visine 1,5 m, koji bi trebalo da predstavlja najavu naslednika modela CX-7.

Dizajn spoljašnjosti ima prepoznatljiv Kodo potpis, sa karakterističnom maskom hladnjaka i uskim, zakošenim LED farovima i stop svetlima.





 

Comments