Druga generacija prestižnog SUV modela kompanije Volvo označava
otvaranje novog poglavlja u istoriji ovog proizvođača. XC90 je razvijen
na potpuno novoj modularnoj platformi, sa dizajnom koji je korak napred u
ionako vhunskom statusu Volvoa.

Naime, pokazalo se da mnogi proizvođači konstruišu nove modele tako da zadovolje unapred očekivane testove ali ne i brojne druge realne situacije u životu koje nisu obuhvaćene standardizovanim testovima.
Volvo se posvetio baš takvim momentima u kojima je svoje automobile
učinio bezbednim a jedan od testova, kom smo i mi prisustvovali, bilo je
sletanje s puta u jarak.
Procentualno, to predstavlja jedan od
najopasnijih udesa kada dolazi do najtežih povreda putnika usled
opterećenja kičme i drugih vitalnih organa.
Cilj je da se postigne da do 2020. niko ne bude povređen a kamoli da strada u Volvou.

Cilj je da se postigne da do 2020. niko ne bude povređen a kamoli da strada u Volvou.
Na našem tržištu Volvo očekuje najveće interesovanje kupaca za dizelaša i
benzinca, dok se verzija sa hibridnim pogonom - T8, najverovatnije neće
mnogo viđati na srpskim putevima.
Cene startuju od 67.213 evra za benzinca, odnosno od 61.513 evra za dizelaša.
Raspon između najjeftinije i najskuplje verzije i nije preterano veliki, tako da najskuplji benzinac košta 74.894 evra. To je 7-8 hiljada evra više u odnosu na bazni paket opreme.
Cene startuju od 67.213 evra za benzinca, odnosno od 61.513 evra za dizelaša.
Raspon između najjeftinije i najskuplje verzije i nije preterano veliki, tako da najskuplji benzinac košta 74.894 evra. To je 7-8 hiljada evra više u odnosu na bazni paket opreme.
Mi smo imali priliku da se vozimo u XC90 sa praktično najboljim paketom opreme pod nazivom Inscription.

Iznad njega je samo R-Design koji se zapravo razlikuje ne u pogledu opreme i luksuza već po izraženom sportskom stilu.
Na primer, umesto drveta na komandnoj tabli se nalaze umetci od ugljeničnih vlakana, a tu su i mnogi drugi sportski detalji uključujući i drugačije profilisana sedišta.

Iznad njega je samo R-Design koji se zapravo razlikuje ne u pogledu opreme i luksuza već po izraženom sportskom stilu.
Na primer, umesto drveta na komandnoj tabli se nalaze umetci od ugljeničnih vlakana, a tu su i mnogi drugi sportski detalji uključujući i drugačije profilisana sedišta.
Bez obzira na paket opreme, svaki XC90 je opremljen digitalnom instrument tablom.

Razlika je samo u tome što jeftinije verzije imaju nešto manji, a skuplje veći displej sa virtuelnim instrumentima.

Razlika je samo u tome što jeftinije verzije imaju nešto manji, a skuplje veći displej sa virtuelnim instrumentima.
Sudeći po doživljenom osećaju kvaliteta na kratkoj vožnji novog Volvoa,
možemo da zaključimo da je XC90 druge generacije napravio iskorak u
odnosu na konkurente u klasi premijum SUV modela.
Ovde svaki proizvođač mora da vodi računa o VIP klijenteli koja uglavnom kupuje ovu vrstu automobila i to tako da auto istovremeno bude konzervativan, luksuzan i prestižan.
Volvo XC90 se, slobodno možemo da kažemo, izdvaja i svojom nesvakidašnjom dizajnerskom kreativnošću.
Ovde svaki proizvođač mora da vodi računa o VIP klijenteli koja uglavnom kupuje ovu vrstu automobila i to tako da auto istovremeno bude konzervativan, luksuzan i prestižan.
Volvo XC90 se, slobodno možemo da kažemo, izdvaja i svojom nesvakidašnjom dizajnerskom kreativnošću.
Motor | T6 AWD (benzin) | D5 AWD (dizel) |
Zapremina (ccm) | 1969 | 1969 |
Snaga (kW/KS) pri o/min | 236/320 pri 5700 | 165/225 pri 4250 |
Maks. o. mom. (Nm) pri o/min | 400 pri 2200-4500 | 470 pri 1750-2500 |
Menjač | automatski, 8 stepeni | |
Dimenzije (mm) | 4950/2008/1775 | |
Međuos. rastojanje (mm) | 2984 | |
Odstojanje od tla (mm) | 237/267 (off road mod) | |
Masa (kg) | 1940-2030 | |
Rezervoar (l) | 71 | |
Zapremina prtljažnika (l) | 451-1951 (uključujući podne pregrade) | |
Maks. brzina (km/h) | 230 | 220 |
Ubrzanje 0-100 km/h (s) | 6,9 | 7,8 |
Prosečna potrošnja (l/100 km) | 7,7 | 5,8 |
Emisija CO2 (g/km) | 179 | 152 |
Comments
Post a Comment