Novi FIAT Tipo dizajniran je u Italiji, u studiju Centro Stile, a
razvijen u saradnji sa istraživačko-razvojnim odeljenjem Tofaš u
Turskoj.
Tim od preko 2000 ljudi radio je na njemu skoro tri godine.
Krajnji rezultat je auto koji kombinuje veliku zapreminu prtljažnika (520 litara) i kompaktne dimenzije (4,54/1,79/1,49 metara).
Međuosovinsko rastojanje od 2,64 metara obezbeđuje sasvim solidan komfor u unutrašnjosti.
Novi automobil opremljen je nezavisnim ogibljenjem tipa McPherson na prednjoj osovini i torzijom na zadnjoj osovini.
U FIAT-u kažu da su te dve konfiguracije optimizovane kako bi se smanjila težina vozila čime se ujedno smanjuje i potrošnja goriva.
Novi Tipo opremljen je mnoštvom rešenja i funkcija koji treba da putnicima omoguće uživanje u vožnji.
Tu spadaju standardne funkcije i dostupnost sistema Uconnect sa petoinčnim ekranom u boji osetljivim na dodir, Bluetooth hands-free sistemom, audio prenosom, čitačem teksta i prepoznavanjem glasa, AUX i USB ulazima, uz mogućnost integracije iPod uređaja.
Na raspolaganju su i komande na upravljaču i, na zahtev, zadnja kamera za parkiranje, kao i novi sistem navigacije TomTom 3D Touch.
U Evropi, u ponudi će biti iz tri nivoa opreme, četiri verzije motora (benzinski motori 1.4 16v Fire sa 95 KS i 1.6 1.6v E.torQ sa 110 KS, i turbo dizel motori 1.3 MultiJet II sa 95 KS i 1.6 MultiJet II sa 120 KS), dva sistema prenosa (manuelni sa pet ili šest brzina ili šestostepeni automatski, dostupan samo uz 1.6 E.torQ), palete različitih boja karoserije (pastelne i metalik boje), dve veličine alu felni (16 i 17 inča) i četiri različite konfiguracije enterijera.
Naziv modela – Tipo, predstavlja ime koje je FIAT koristio više puta tokom svoje istorije duge više od jednog veka.
Jedan od modela koji je poneo to ime bio je hečbek prodat u skoro dva miliona primeraka između 1988. i 1995. godine, nagrađen 1989. priznanjem "Automobil godine".
Novi FIAT Tipo proizvodi se u fabrici Tofaš u Bursi, a u evropske prodajne salone stiže 2016.
Tim od preko 2000 ljudi radio je na njemu skoro tri godine.
Krajnji rezultat je auto koji kombinuje veliku zapreminu prtljažnika (520 litara) i kompaktne dimenzije (4,54/1,79/1,49 metara).
Međuosovinsko rastojanje od 2,64 metara obezbeđuje sasvim solidan komfor u unutrašnjosti.
Novi automobil opremljen je nezavisnim ogibljenjem tipa McPherson na prednjoj osovini i torzijom na zadnjoj osovini.
U FIAT-u kažu da su te dve konfiguracije optimizovane kako bi se smanjila težina vozila čime se ujedno smanjuje i potrošnja goriva.
Novi Tipo opremljen je mnoštvom rešenja i funkcija koji treba da putnicima omoguće uživanje u vožnji.
Tu spadaju standardne funkcije i dostupnost sistema Uconnect sa petoinčnim ekranom u boji osetljivim na dodir, Bluetooth hands-free sistemom, audio prenosom, čitačem teksta i prepoznavanjem glasa, AUX i USB ulazima, uz mogućnost integracije iPod uređaja.
Na raspolaganju su i komande na upravljaču i, na zahtev, zadnja kamera za parkiranje, kao i novi sistem navigacije TomTom 3D Touch.
U Evropi, u ponudi će biti iz tri nivoa opreme, četiri verzije motora (benzinski motori 1.4 16v Fire sa 95 KS i 1.6 1.6v E.torQ sa 110 KS, i turbo dizel motori 1.3 MultiJet II sa 95 KS i 1.6 MultiJet II sa 120 KS), dva sistema prenosa (manuelni sa pet ili šest brzina ili šestostepeni automatski, dostupan samo uz 1.6 E.torQ), palete različitih boja karoserije (pastelne i metalik boje), dve veličine alu felni (16 i 17 inča) i četiri različite konfiguracije enterijera.
Naziv modela – Tipo, predstavlja ime koje je FIAT koristio više puta tokom svoje istorije duge više od jednog veka.
Jedan od modela koji je poneo to ime bio je hečbek prodat u skoro dva miliona primeraka između 1988. i 1995. godine, nagrađen 1989. priznanjem "Automobil godine".
Novi FIAT Tipo proizvodi se u fabrici Tofaš u Bursi, a u evropske prodajne salone stiže 2016.
Comments
Post a Comment