Na raspolaganju je bila celokupna gama Honda automobila sa svim motorima
koji se nalaze u ponudi, a posebna pažnja bila je posvećena novom modelu HR-V, koji je nedavno predstavljen u Srbiji.
Program se sastojao iz edukativnog predavanja u kome su prisutni upoznati sa svim detaljima i novitetima novog modela.
Zatim je HR-V testiran na zahtevnom delu staze sa puno krivina, dok je Civic poslužio kao test vozilo za niz korisnih vežbi za bezbednu vožnju.
Pored test vožnji koje su se odvijale paralelno na dva poligona, upriličena je i promocija nove Honde HRV. Svi prisutni koji su bili zainteresovani, mogli su isprobati Hondine automobile, kako na off road poligonu, tako i na test stazi.
Glavna zvezda zemljanog puta, prašine i veštačkih prepreka na off road poligonu, bio je naš stari znanac Honda CR-V, dok su se na asfaltnoj pisti šepurili Civic Type Sport, sa troja i petora vrata, Civic Tourer i naravno, novajlija u Hondinom portfoliju, novi HR-V.
Pošto smo već dobro upoznati sa Hondinim aktuelnim modelima, imali smo priliku da ih sve testiramo, svu našu pažnju zaokupio je Hondin novi, mali krosover. Druga generacija HR-V modela, koja pripada klasi mini SUV (sport utility vehicle) vozila, ili još preciznije rečeno CUV (crossover utility vehicle) klasi automobila sa razlogom je bila naša glavna meta.
Za vreme ove manifestacije, domaćini iz Honde Srbija, ponudili su tri konfiguracije novog HR-V za test vožnju. Mi smo se odlučili za automobil sa 1,5 litarskim benziskim i-VTEC agregatom, koji snagu prenosi na prednju osovinu preko CVT (continuously variable transmission) menjača.
Prvi utisci iz vožnje su nam se dopali, novi HR-V je fino izbalansiran automobil, sa preciznim upravljanjem, odličnim kočnicama i agregatom koji pruža zadovoljavajuće performanse za automobil iz ove kategorije.
CVT menjač radi uglađeno, skoro da ne možete osetiti kada je preša u viši stepen prenosa dok se nalazi u “drive” modu. Sitoacija sa manuelnom promeno brzina uz pomoć polugica iza upravljača, ostavlja utisak da bi smo želeli malo bržu reakciju.
Ipak postoji jedna stvar koja nam se nije dopala, kada menjač prebacite u sport mod i agregat zavrtite na preko 5.000 o/min, nivo buke u kabini je za nijansu viši nego što smo očekivali. Zvuk koji motor proizvodi na visokim obrtajima u sport modu, nije prijatan za uho.
Sve ostalo u vezi novajlije, ostavilo je pozitivan utisak na nas. Novi HR-V je dosta lepši uživo nego na slikama, dinamične i fluidne linije daju mu sportski izgled, a pored toga iz bilo kog ugla da ga pogledate, automobil ima odlične proporcije.
Enterijer je posebna priča za sebe, fantastična ergonomija, centralni deo instrument table zakrivljen prema vozaču, sa velikim multi funkcionalnim displejem osetljivim na dodir, čitljivi instrumenti i lepo oblikovan upravljač, koji savršeno leži u ruci.
Mogli bi smo slobodno reći da je ovo najlepši enterijer sa kojim smo se sreli u nekom Hondinom automobilu. Takođe treba pomenuti da je enterijer jako prostran, kako na prednjoj klupi, tko i na zadnjoj.
Da ne bi smo dužili priču, više informacija i utisaka iz vožnje, prenećemo Vam kad budemo imali priliku da duže testiramo ovaj automobil i upoznamo se na pravi način sa njim.
Kako smo saznali od direktora prodaje Jelene Rogan, novi HR-V na našem tržištu biće ponuđen sa dva motora, 1,6 i-DTEC dizelaš sa 120 KS i već pomenuti benzinac sa 130 KS. Benziska jedinica moćiće da se poruči sa manuelnim šestostepenim menjačem ili sa CVT menjačkom kutijom, dok će dizelaš biti uparen samo sa manuelnim menjačem.
Cenovni rang u zavisnosti sa kojim motorom, menjačem i paketom opreme je poručen novi HR-V, može se kretati u rasponu od 20.490 eura, pa sve do 29.990 eura.
Program se sastojao iz edukativnog predavanja u kome su prisutni upoznati sa svim detaljima i novitetima novog modela.
Zatim je HR-V testiran na zahtevnom delu staze sa puno krivina, dok je Civic poslužio kao test vozilo za niz korisnih vežbi za bezbednu vožnju.
Pored test vožnji koje su se odvijale paralelno na dva poligona, upriličena je i promocija nove Honde HRV. Svi prisutni koji su bili zainteresovani, mogli su isprobati Hondine automobile, kako na off road poligonu, tako i na test stazi.
Glavna zvezda zemljanog puta, prašine i veštačkih prepreka na off road poligonu, bio je naš stari znanac Honda CR-V, dok su se na asfaltnoj pisti šepurili Civic Type Sport, sa troja i petora vrata, Civic Tourer i naravno, novajlija u Hondinom portfoliju, novi HR-V.
Pošto smo već dobro upoznati sa Hondinim aktuelnim modelima, imali smo priliku da ih sve testiramo, svu našu pažnju zaokupio je Hondin novi, mali krosover. Druga generacija HR-V modela, koja pripada klasi mini SUV (sport utility vehicle) vozila, ili još preciznije rečeno CUV (crossover utility vehicle) klasi automobila sa razlogom je bila naša glavna meta.
Za vreme ove manifestacije, domaćini iz Honde Srbija, ponudili su tri konfiguracije novog HR-V za test vožnju. Mi smo se odlučili za automobil sa 1,5 litarskim benziskim i-VTEC agregatom, koji snagu prenosi na prednju osovinu preko CVT (continuously variable transmission) menjača.
Prvi utisci iz vožnje su nam se dopali, novi HR-V je fino izbalansiran automobil, sa preciznim upravljanjem, odličnim kočnicama i agregatom koji pruža zadovoljavajuće performanse za automobil iz ove kategorije.
CVT menjač radi uglađeno, skoro da ne možete osetiti kada je preša u viši stepen prenosa dok se nalazi u “drive” modu. Sitoacija sa manuelnom promeno brzina uz pomoć polugica iza upravljača, ostavlja utisak da bi smo želeli malo bržu reakciju.
Ipak postoji jedna stvar koja nam se nije dopala, kada menjač prebacite u sport mod i agregat zavrtite na preko 5.000 o/min, nivo buke u kabini je za nijansu viši nego što smo očekivali. Zvuk koji motor proizvodi na visokim obrtajima u sport modu, nije prijatan za uho.
Sve ostalo u vezi novajlije, ostavilo je pozitivan utisak na nas. Novi HR-V je dosta lepši uživo nego na slikama, dinamične i fluidne linije daju mu sportski izgled, a pored toga iz bilo kog ugla da ga pogledate, automobil ima odlične proporcije.
Enterijer je posebna priča za sebe, fantastična ergonomija, centralni deo instrument table zakrivljen prema vozaču, sa velikim multi funkcionalnim displejem osetljivim na dodir, čitljivi instrumenti i lepo oblikovan upravljač, koji savršeno leži u ruci.
Mogli bi smo slobodno reći da je ovo najlepši enterijer sa kojim smo se sreli u nekom Hondinom automobilu. Takođe treba pomenuti da je enterijer jako prostran, kako na prednjoj klupi, tko i na zadnjoj.
Da ne bi smo dužili priču, više informacija i utisaka iz vožnje, prenećemo Vam kad budemo imali priliku da duže testiramo ovaj automobil i upoznamo se na pravi način sa njim.
Kako smo saznali od direktora prodaje Jelene Rogan, novi HR-V na našem tržištu biće ponuđen sa dva motora, 1,6 i-DTEC dizelaš sa 120 KS i već pomenuti benzinac sa 130 KS. Benziska jedinica moćiće da se poruči sa manuelnim šestostepenim menjačem ili sa CVT menjačkom kutijom, dok će dizelaš biti uparen samo sa manuelnim menjačem.
Cenovni rang u zavisnosti sa kojim motorom, menjačem i paketom opreme je poručen novi HR-V, može se kretati u rasponu od 20.490 eura, pa sve do 29.990 eura.
Comments
Post a Comment