Šesta generacija modela Mercedes-Benz SL (R231) prvi put je
predstavljena na autosalonu u Detroitu 2012. godine. Na dolazećem
autosalonu u Los Angelesu, svetska javnost prvi put će imati priliku da
vidi modernizovano izdanje ovog modela...
Na prvim fotografijama možemo videti ne samo standardno izdanje, već i vrhunske modele SL 63 AMG i SL 65 AMG. Maska hladnjaka kod standardne verzije dobila je samo jednu vodoravnu lamelu sa velikom zvezdom u sredini. Diode u braniku za dnevno svetlo ne tražite, jer su tu sada veliki otvori za dovod vazduha za kočioni sistem.
Promene su vidljive i u enterijeru. Sve izgleda modernije i više sportski nego kod prethodnika. Centralna konzola zadržala je svoju formu, ali su detalji ulepšani, što se odnosi i na komandu automatizovanog menjača, kao i komandu za aktiviranje željenog režima vožnje.
O promenama u tehnici ne znamo puno. Trebao bi biti zadržan šestocilindarski motor u SL400 i osmocilindarski u SL500, a sedmostepeni menjač zamenio je devetostepeni 9G-Tronic. Postavlja se pitanje koji motor pokreće verziju SL 63 AMG, ali se spekuliše da je 5.5-litarski motor zamenio 4.0 Bi-turbo iz AMG-GT. Govori se i o sistemu Active Body Control, koji redukuje naginjanje karoserije u krivinama.
Na prvim fotografijama možemo videti ne samo standardno izdanje, već i vrhunske modele SL 63 AMG i SL 65 AMG. Maska hladnjaka kod standardne verzije dobila je samo jednu vodoravnu lamelu sa velikom zvezdom u sredini. Diode u braniku za dnevno svetlo ne tražite, jer su tu sada veliki otvori za dovod vazduha za kočioni sistem.
Promene su vidljive i u enterijeru. Sve izgleda modernije i više sportski nego kod prethodnika. Centralna konzola zadržala je svoju formu, ali su detalji ulepšani, što se odnosi i na komandu automatizovanog menjača, kao i komandu za aktiviranje željenog režima vožnje.
O promenama u tehnici ne znamo puno. Trebao bi biti zadržan šestocilindarski motor u SL400 i osmocilindarski u SL500, a sedmostepeni menjač zamenio je devetostepeni 9G-Tronic. Postavlja se pitanje koji motor pokreće verziju SL 63 AMG, ali se spekuliše da je 5.5-litarski motor zamenio 4.0 Bi-turbo iz AMG-GT. Govori se i o sistemu Active Body Control, koji redukuje naginjanje karoserije u krivinama.
Comments
Post a Comment