
Najezda gradskih krosovera se već može uočiti. Gotovo da nema proizvođača, pa čak i onih potpuno tradicionalnih (Jaguar, Mercedes, Alfa Romeo...) koji se nisu umešali u ovaj trend u želji da zagrabe što veći deo kolača. Pa zašto tako ne bi bilo i sa Hondom? Dobro poznati i priznati CR-V, dobio je mlađeg brata, model HR-V koji linijom karoserije koketira sa kupe krosoverima, uspevajući da iza atraktivnog dizajna zadrži traženi porodični.


Ukoliko terenske predispozicije jednog „terenca“ nisu tema, šta onda jeste kada je u pitanju Honda HR-V? To je svakako komfor. HR-V u prostoru za putnike nudi možda i najveću prostranost u klasi, zahvaljujući novom Hondinom sistemu „magičnih“ sedišta. Visok nivo prilagodljivosti i mršava figura sedišta nude izuzetnu udobnost ali i ostavljaju putnicima dovoljno prostora. Kvalitet materijala je još jedna tačka u kojoj Honda HR-V dobija najvišu ocenu. Visokokvalitetni, na dodir mekani materijali i sofisticiran dizajn definišu HR-V enterijer. Hondini dizajneri su uspešno spojili prostranost sa osećajem sportskog što je jedna od najvećih tajni zanata. Prtljažnik takođe nudi solidnu prostranost, sa zapreminom od 453 litra sa iskorišćenim zadnjim sedištima i 1026 litara do linije prozora sa sklopljenim zadnjim sedištima.

Ergonomija vozačke pozicije je skoro savršena, dok bi rukovanje info-zabavnim sistemom ipak moglo biti bar u osnovnim elementima malo jednostavnije. Komandna tabla i instrumenti su pregledni i vrlo pogodni za korišćenje, što dodaje još jedan plus u našu test zabelešku. Sasvim neobična ručica menjača, nesvakidašnje tanka i kratka, ipak savršeno leži u ruci, što se ne bi moglo reći za preciznost istoga. U najvećem broju slučajeva, veoma teško nalazi prvu brzinu, da bi zatim netipično za Hondu, ručica pomalo i lutala do pronalaženja sledećeg stepena prenosa. Da smo bili vezanih očiju, sasvim sigurno bi po osećaju „tipovali“ da je to klasičan Fiatov menjač.


Posebno pohvaljujemo upravljivost, povratnu informaciju vozaču sa upravljača i vodljivost automobila kroz krivine, koja je na nivou dobro balansiranog kupea. Honda je to!
I na kraju opšti utisak: HR-V poseduje priličan konfekcijski kroj, ali u klasi najboljih odela što i cenom testiranog modela od 26.990 evra i te kako dokazuje.
Comments
Post a Comment