Francuska se na velika vrata vraća na evropsku automobilsku scenu. Dokaza za to ima u svakom segmentu. ‚‚Tvingo‚‚ , ‚‚kaktus‚‚ , ‚‚208‚‚... Ovi mališani najavili su veliku buru, a glavnu ulogu u ofanzivi preuzeo je Reno, prvo sa potpuno novim ‚‚espasom‚‚ i ‚‚talismanom‚‚ koji su uzburkali mnogo veći deo tržišta nego što to po pravilu pripada ‚‚trikolorima‚‚.
Samopouzdanje definitivno ima u neograničenim količinama, pa su odlučili da još ozbiljnije zaigraju na ‚‚golfovoj‚‚ teritoriji, a čak dva automobila konkurišu za sam vrh u klasi. Sa Pežoovom potpuno novom ‚‚tristaosmicom‚‚ već smo se odavno upoznali, posebno kada joj je poziciju učvrstila titula Automobila godine u Evropi.
I, taman kad su pomislili da nema opasnosti na domaćem terenu, Reno je svetu predstavio novi ‚‚megan‚‚ po istoj formuli - novo lice na proverenoj formi, ali sa potpuno novom koncepcijom... Da bismo na prvi pogled uočili razlike, prednosti i mane, upriličili smo ‚‚randevu‚‚ na neutralnom terenu, u njihovom susedstvu, na putevima Portugala...
Ono što se vidi na prvi pogled je da su Francuzi odlučili da više ne eksperimentišu. Automobili su postali nemački svedeniji u dizajnu, a deluje da je Pežo mnogo više želeo da se približi rodonačelniku klase.
Reno je na novom ‚‚meganu‚‚ zadržao kupeovsku formu i na ‚‚berlini‚‚. Blagi kontrasti pojavljuju se i u enterijeru, a najuočljivija je svakako razlika u centralnoj konzoli, pošto kod novog ‚‚megana‚‚ tu dominira ekran osetljiv na dodir koji je stigao iz viših klasa, pošto se pojavljuje kod ‚‚espasa‚‚ i ‚‚talismana‚‚. Nije ni čudo, s obzirom na to da on mnogo toga deli sa dva već predstavljena ‚‚brata‚‚ , a glavni detalji svakako CMF platforma i ‚‚4kontrol‚‚ sistem upravljanja na sva četiri točka...
‚‚Megan‚‚ ima još mnogo elektronike koja je stigla iz segmenata iznad i to bi bila jedna od prednosti u odnosu na ‚‚pežo‚‚. Druga je što su, na papiru i motori u mlađem ‚‚francuzu‚‚ neznatno jači, ali to se u vožnji ne primećuje toliko, posebno zbog boljih ubrzanja po kojima su ‚‚pežoi‚‚ poznati. ‚‚Lavići‚‚ koji po izgledu to više nisu imaju prednost i po prostoru u kabini, iako se ‚‚308‚‚ smanjio u odnosu na prethodnika, što je trend koji postoji još od predstavljanja ‚‚dvestaosmice‚‚ koja je bila komfornija od modela ‚‚207‚‚ , iako je po gabaritima nešto manja...
Kratak prvi susret sa oba modela istovremeno pokazao je, tako, da ponovo svaki ‚‚francuz‚‚ ima svoje argumente ‚‚za‚‚ i ‚‚protiv‚‚ , zbog čega su i u stanju da privuku određenu grupu kupaca. Ovoga puta deluje da će biti nešto drugačije, samo iz razloga što se oba modela mogu svideti nešto širem auditorijumu, što se neće posebno dopasti drugim liderima u ‚‚C‚‚ segmentu.
Uverili smo se da su pred nama dva ‚‚kompakta‚‚ sa izuzetno jakim atributima: po našem mišljenju, glavni aduti ‚‚pežoa 308‚‚ su dimenzije i prostor u kabini, osećaj u vožnji i cena, dok će na ‚‚meganovoj‚‚ strani biti njegova neobična elegancija, moderno okruženje u kabini i duh koji ga svrstava u grupu luksuznih modela nego što je on to bio dosad - posebno posle najava da se za 2017. godinu sprema hibrid-dizel verzija. Novi ‚‚megan‚‚ se (najverovatnije) očekuje na srpskom tržištu za nekoliko nedelje (najverovatnije početkom marta).
RENAULT MEGANE 130 dCi
MOTOR 4 cilindra, turbodizel
ZAPREMINA 1.598 kubika
SNAGA 130 KS
OBRTNI MOMENAT 320 NM pri 1.750 o/min
MENJAČ 6-stepeni, manuelni
POGON prednja osovina
PRTLJAŽNIK 434/12.47 litara
MASA 1.318 kg
0-100 km/h 10s
MAKS. BRZINA 199 km/h
PEUGEOT 308 HDI 120
MOTOR 4 cilindra, turbo dizel
ZAPREMINA 1.560 kubika
SNAGA 120 KS
OBRTNI MOMENAT 300 NM pri 1750 o/min.
MENJAČ 6-stepeni, manuelni
POGON prednja osovina
PRTLJAŽNIK 420/1.300 litara
MASA 1.185 kg
0-100 KM/H 10,1 sekunda
MAKS. BRZINA 196 km/h
Samopouzdanje definitivno ima u neograničenim količinama, pa su odlučili da još ozbiljnije zaigraju na ‚‚golfovoj‚‚ teritoriji, a čak dva automobila konkurišu za sam vrh u klasi. Sa Pežoovom potpuno novom ‚‚tristaosmicom‚‚ već smo se odavno upoznali, posebno kada joj je poziciju učvrstila titula Automobila godine u Evropi.
I, taman kad su pomislili da nema opasnosti na domaćem terenu, Reno je svetu predstavio novi ‚‚megan‚‚ po istoj formuli - novo lice na proverenoj formi, ali sa potpuno novom koncepcijom... Da bismo na prvi pogled uočili razlike, prednosti i mane, upriličili smo ‚‚randevu‚‚ na neutralnom terenu, u njihovom susedstvu, na putevima Portugala...
Ono što se vidi na prvi pogled je da su Francuzi odlučili da više ne eksperimentišu. Automobili su postali nemački svedeniji u dizajnu, a deluje da je Pežo mnogo više želeo da se približi rodonačelniku klase.
Reno je na novom ‚‚meganu‚‚ zadržao kupeovsku formu i na ‚‚berlini‚‚. Blagi kontrasti pojavljuju se i u enterijeru, a najuočljivija je svakako razlika u centralnoj konzoli, pošto kod novog ‚‚megana‚‚ tu dominira ekran osetljiv na dodir koji je stigao iz viših klasa, pošto se pojavljuje kod ‚‚espasa‚‚ i ‚‚talismana‚‚. Nije ni čudo, s obzirom na to da on mnogo toga deli sa dva već predstavljena ‚‚brata‚‚ , a glavni detalji svakako CMF platforma i ‚‚4kontrol‚‚ sistem upravljanja na sva četiri točka...
‚‚Megan‚‚ ima još mnogo elektronike koja je stigla iz segmenata iznad i to bi bila jedna od prednosti u odnosu na ‚‚pežo‚‚. Druga je što su, na papiru i motori u mlađem ‚‚francuzu‚‚ neznatno jači, ali to se u vožnji ne primećuje toliko, posebno zbog boljih ubrzanja po kojima su ‚‚pežoi‚‚ poznati. ‚‚Lavići‚‚ koji po izgledu to više nisu imaju prednost i po prostoru u kabini, iako se ‚‚308‚‚ smanjio u odnosu na prethodnika, što je trend koji postoji još od predstavljanja ‚‚dvestaosmice‚‚ koja je bila komfornija od modela ‚‚207‚‚ , iako je po gabaritima nešto manja...
Kratak prvi susret sa oba modela istovremeno pokazao je, tako, da ponovo svaki ‚‚francuz‚‚ ima svoje argumente ‚‚za‚‚ i ‚‚protiv‚‚ , zbog čega su i u stanju da privuku određenu grupu kupaca. Ovoga puta deluje da će biti nešto drugačije, samo iz razloga što se oba modela mogu svideti nešto širem auditorijumu, što se neće posebno dopasti drugim liderima u ‚‚C‚‚ segmentu.
Uverili smo se da su pred nama dva ‚‚kompakta‚‚ sa izuzetno jakim atributima: po našem mišljenju, glavni aduti ‚‚pežoa 308‚‚ su dimenzije i prostor u kabini, osećaj u vožnji i cena, dok će na ‚‚meganovoj‚‚ strani biti njegova neobična elegancija, moderno okruženje u kabini i duh koji ga svrstava u grupu luksuznih modela nego što je on to bio dosad - posebno posle najava da se za 2017. godinu sprema hibrid-dizel verzija. Novi ‚‚megan‚‚ se (najverovatnije) očekuje na srpskom tržištu za nekoliko nedelje (najverovatnije početkom marta).
RENAULT MEGANE 130 dCi
MOTOR 4 cilindra, turbodizel
ZAPREMINA 1.598 kubika
SNAGA 130 KS
OBRTNI MOMENAT 320 NM pri 1.750 o/min
MENJAČ 6-stepeni, manuelni
POGON prednja osovina
PRTLJAŽNIK 434/12.47 litara
MASA 1.318 kg
0-100 km/h 10s
MAKS. BRZINA 199 km/h
PEUGEOT 308 HDI 120
MOTOR 4 cilindra, turbo dizel
ZAPREMINA 1.560 kubika
SNAGA 120 KS
OBRTNI MOMENAT 300 NM pri 1750 o/min.
MENJAČ 6-stepeni, manuelni
POGON prednja osovina
PRTLJAŽNIK 420/1.300 litara
MASA 1.185 kg
0-100 KM/H 10,1 sekunda
MAKS. BRZINA 196 km/h
Comments
Post a Comment