Kupe elegantnih a ipak naglašenih sportskih crta, opremljen sjajnim
dizel agregatom 200 CDI, koji raspolaže sa 136 konjskih snaga, uparen sa
sedmostepenim automatskim menjačem i krcat najsavremenijom
tehnologijom, sasvim sigurno će vam navući osmeh na lice ukoliko budete
imali sreće da se nađete za njegovim upravljačem.
U raskošnoj kabini, zavaljeni u udobno sedište koje kao da je skrojeno po vašoj meri (što i ne čudi, jer ima više mogućnosti izbora optimalnog položaja), imate utisak da biste mogli da “terate do kraja sveta i nazad”.
Unutrašnjost odiše luksuzom, kvalitetnim materijalima koji su brižljivo “upakovani”. Od automatskog klima-uređaja, preko sjajnog audio-sistema, perfektne navigacije, putnog računara krcatog podacima, pa do sedišta koja se greju, masiraju vas, sve je tako osmišljeno da jednostavno želite samo “otvoren drum”.
Oprema koja se ugrađuje već u “osnovni paket” dokaz je da konkurencija mora dobro da zasuče rukave da bi ovu “mečku” mogla da prati u klasi glamuroznih automobila.
Moćni dvolitarski motor od 136 “konja” i 300 Nm obrtnog momenta, uz mogućnost da umesto automatskog sedmostepenog menjača koristite “leptire” sa strane obruča volana, baš kao i na trkačkim vozilima, pruža izuzetan osećaj vozaču.
Pri tome, agregat koji ispunjava “evro 6” ekološke norme (emisija između 100 i 110 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru) prilično je skroman kada je potrošnja u pitanju. Prema fabričkim podacima, prosečna potrošnja ne bi trebalo da pređe 3,8 litara na 100 kilometara. Naravno, ovaj “mercedes” je opremljen i sistemom “start-stop” koji automatski gasi i pali motor prilikom zaustavljanja na semaforu, na primer.
Sprint do “stotke” pokazuje da je ovaj prelepi kupe spreman da vas zalepi za sedište - devet sekundi mu je potrebno od 0 do 100 km na čas. Maksimalna brzina je 220 kilometara na čas.
Za novi “mercedes CLA” proizvođač s pravom kaže da je to “aerodinamika u najlepšem obliku”. Harizmatični prednji deo sa opcionom dijamantskom rešetkom motora fascinira na prvi pogled, a enterijer nudi nekonvencionalne kontratačke.
U “Mercedesu” su, rekosmo, posebnu pažnju poklonili “sportskim crtama”, pa je tako zadnje vešanje sa četvorostrukim upravljanjem, a tu je i vrhunska sportska suspenzija.
Zahvaljujući dobroj aerodinamici i mnogobrojnim inovacijama, novi “mercedes-benc CLA” ima, za standardno vozilo, izuzetno nizak koeficijent otpora od 0,22.
Podrazumeva se da ovaj automobil u standardnom paketu opreme ima i mogućnost “konekcije” vašeg smartfona s računarom u vozilu. Cena testnog modela je 40.584 evra.
U raskošnoj kabini, zavaljeni u udobno sedište koje kao da je skrojeno po vašoj meri (što i ne čudi, jer ima više mogućnosti izbora optimalnog položaja), imate utisak da biste mogli da “terate do kraja sveta i nazad”.
Unutrašnjost odiše luksuzom, kvalitetnim materijalima koji su brižljivo “upakovani”. Od automatskog klima-uređaja, preko sjajnog audio-sistema, perfektne navigacije, putnog računara krcatog podacima, pa do sedišta koja se greju, masiraju vas, sve je tako osmišljeno da jednostavno želite samo “otvoren drum”.
Oprema koja se ugrađuje već u “osnovni paket” dokaz je da konkurencija mora dobro da zasuče rukave da bi ovu “mečku” mogla da prati u klasi glamuroznih automobila.
Moćni dvolitarski motor od 136 “konja” i 300 Nm obrtnog momenta, uz mogućnost da umesto automatskog sedmostepenog menjača koristite “leptire” sa strane obruča volana, baš kao i na trkačkim vozilima, pruža izuzetan osećaj vozaču.
Pri tome, agregat koji ispunjava “evro 6” ekološke norme (emisija između 100 i 110 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru) prilično je skroman kada je potrošnja u pitanju. Prema fabričkim podacima, prosečna potrošnja ne bi trebalo da pređe 3,8 litara na 100 kilometara. Naravno, ovaj “mercedes” je opremljen i sistemom “start-stop” koji automatski gasi i pali motor prilikom zaustavljanja na semaforu, na primer.
Sprint do “stotke” pokazuje da je ovaj prelepi kupe spreman da vas zalepi za sedište - devet sekundi mu je potrebno od 0 do 100 km na čas. Maksimalna brzina je 220 kilometara na čas.
Za novi “mercedes CLA” proizvođač s pravom kaže da je to “aerodinamika u najlepšem obliku”. Harizmatični prednji deo sa opcionom dijamantskom rešetkom motora fascinira na prvi pogled, a enterijer nudi nekonvencionalne kontratačke.
U “Mercedesu” su, rekosmo, posebnu pažnju poklonili “sportskim crtama”, pa je tako zadnje vešanje sa četvorostrukim upravljanjem, a tu je i vrhunska sportska suspenzija.
Zahvaljujući dobroj aerodinamici i mnogobrojnim inovacijama, novi “mercedes-benc CLA” ima, za standardno vozilo, izuzetno nizak koeficijent otpora od 0,22.
Podrazumeva se da ovaj automobil u standardnom paketu opreme ima i mogućnost “konekcije” vašeg smartfona s računarom u vozilu. Cena testnog modela je 40.584 evra.
Comments
Post a Comment