
Njegovo najveće oružje ipak nije agregat, već crte lica, jaki bokovi, moćne felne i platneni nepropustivi krov! Iako je dugačak samo 3,75 metara, izgleda robustno. Spreda ima čuvenu lajsnu u obliku oštrice i krila na kraju. Estetsku bombu predstavljaju petokrake felne, koje povećavaju odstojanje od tla na 14 centimetara.

Majstor je za gradske gužve, a zbog agilnosti i snage vožnja po gužvi je veliko zadovoljstvo. Uparen je s potpuno novim menjačem sa šest brzina, koji je težak svega 40 kg i koji radi savršeno precizno i lagano. Isto je sa „mesnatim“ volanom, koji je takođe opremljen „siti modom“. Stabilnost je na visokom nivou, pa krivine savladava precizno zahvaljujući novom sistemu upravljanja.
Uz sve adute, krcat je gotovo svim elektronskim pomagalima nove generacije. Sem što može sam da se parkira, senzori pokazuju mrtav ugao žutom lampicom, ima pomoć pri kretanju uzbrdo, nudi desetine podešavanja sistema na vozilu.
Osnovna cena od 14.600 evra je korektna za ovakav automobil, mada kada se opremi brojnim dodacima, doplata može da bude ozbiljan ulog.
KOMPLETNA OPREMA
Novi „roks“ se hvali i odličnom opremom, a testirani model imao je, između ostalog, sistem za automatsko parkiranje, parking senzore, odlični multimedijalni „intelilink“ sistem sa sedmoinčnim ekranom osetljivim na dodir (koji omogućava potpunu povezanost automobila i pametnih telefona sa Android i „Epl“ iOS sistemima), kožna sedišta, grejače sedišta i volana, ESP sistem poslednje generacije, sistem za nadzor mrtvog ugla na retrovizorima, start/stop, „siti mod“ za ultralako okretanje volana prilikom parkiranja i još mnogo toga.
Comments
Post a Comment