Ovoga puta je u pitanju mali Ypsilon, model čija forma i funkcionalnost
idu ruku pod ruku. Ovo je automobil čija je filozofija protivna
vladajućem komformističkom trendu, jer Ypsilon za razliku od većine ima
karakter, a uprkos tome je tržišno uspešan jer je u četiri generacije
prodat u 2,7 miliona primeraka širom Evrope. Međutim, ovaj automobil
ipak ne simbolizuje one vrednosti koje su stvorile armiju obožavalaca
marke.
Sasvim je jasno da je Ypsilon veoma popularan među pripadnicama lepšeg pola. Sada je on još elegantniji, ali u isto vreme i funkcionalniji, a ponuda mu se odlikuje preciznim detaljima, rafiniranim materijalima i naravno posebnom pažnjom obraćenom na dizajn. Tri verzije su dostupne na samom početku: srebrna (Silver), zlatna (Gold) i platinasta (Platinum).
Novi Ypsilon je sa prodajom počeo u septembru što se evropskog tržišta tiče. Dostupan je sa dva benzinska i jednim turbo dizel motorom. Benzince čini duet u vidu 1,2-litarske jedinice sa 69 ks i 0.9 TwinAir Turba sa 85 ks. Prvonavedeni agregat je uparen sa manuelnom a drugonavedeni sa poluautomatskom transmisijom. Boje dizela brani 1,3-litarski Multijet, kojeg karakteriše niska potrošnja goriva i emisija CO2 (95 g/km). Ponudu zaokružuju 1.2 TNG/benzin (110 g/km CO2) sa 69 konja i 0.9 TwinAir Turbo Metan/benzin (86 g/km CO2) sa 80 ks.
Novi Ypsilon zadržava i kvalitete koji se tiču kompaktnosti i svestranosti. Lancijin mališan dolazi sa petoro vrata, 384 centimetra dužine, 168 širine i 152 visine, uz međuosovinsko rastojanje od 239 centimetara. Naravno, ovi atributi ga čine idealnim za urbanu eksploataciju. Pored toga, dizajn ovog automobila je originalan i moderan, tako da će njegov karakter privući avangardno nastrojene osobe, koje se baš ne osećaju prijatno u aktuelnoj „konfekcijskoj“ ponudi. Da se ne lažemo, stil je uvek bio Lancijin adut broj jedan, pa onda sve ostalo. Svoj izgled novi Ypsilon može da zahvali dizajnerima iz Lancia Style Centrea.
Prednju masku odlikuje struktura u vidu pčelinjeg saća a gornji profil usvaja boju šasije, dok je donji hromiran. Iznad maske počiva čuveni Lancijin „štit“. Vizuelno, automobil iz anfasa odiše „širinom“, što ga čini „pretećim“ kada se nađe u nečijem retrovizoru. Pozadi, insertacija u odbojniku dolazi takođe u boji karoserije, što automobilu daje izraženiju premijum pojavu. U isto vreme doprinosi eleganciji i aerodinamici.
Lancia je za novi model predvidela i osveženu paletu boja. Pored tri pastelne nijanse, šest metalik boja i troslojno bele, tu je sada i „Chic Ivory“ boja slonovače i „Blu di Blu“ plava, boja koja reintepretira tradicionalan finiš marke, dodatno naglašavajući snagu karaktera i elegancije.
Enterijer novog Ypsilona je pažljivo evoluirao, u smislu da su ispoštovani imperativi funkcionalnosti uz zadržavanje visokog stila i kvaliteta materijala. Rezultat se ogleda u pažljivo odabranim bojama, materijalima i akcentu na detaljima. Nova tkanina je iskorišćena za tapacirung, dok su sedišta i armaturna tabla kreirani uz upotrebu novih tehnologija.
U „srebrnoj“ (Silver) verziji, tapacirung dolazi u vidu štampane tkanine sa „dégradé“ motivom, dostupan u crnoj i sivoj kombinaciji, koja se slaže sa novom sivom armaturnom tablom, ili crno-plavoj kombinaciji uparenoj sa plavom armaturnom tablom. Nova tekstura instrument table, koja se takođe slaže sa dizajnom enterijera, unutrašnjosti automobila donosi ambijent glamura. Naravno, sve ovo je namenjeno mlađoj klijenteli, tako da se išlo u korak i sa visokom tehnologijom. Sasvim je jasno da je novi Ypsilon pre svega modni detalj, pa tek onda prevozno sredstvo, što ga nimalo ne umanjuje, naprotiv. Ypsilon je agilan i dinamičan automobil, koji će se svideti svima onima (mahom damama), koji se u „konfekciji“ ne osećaju kao u svojoj koži.
„Zlatnu“ (Gold) verziju krasi somotski enterijer, koji je ekstremno mek i prijatan na dodir. Nepravilna geometrija „ševron“ motiva ukrašava naslone sedišta i jastučiće. Ovde je upotrebljena moderna vrsta somota, dok je uniformnost armaturne table osigurana kreiranjem svilenkaste površine, koja ulepšava čitav putnički odeljak. Kreirane za mlade, moderne žene, dve kombinacije boja su dostupne za enterijer ove verzije, obe sa krem insertacijama: prvu soluciju odlikuje kombinacija smeđe (sienna) i crne uparena sa smeđom armaturnom tablom, dok drugu karakteriše kompletno crn enterijer.
Dinamica® tkanina u kombinaciji sa kožom je ključni element „platinaste“ (Platinum) verzije. Ovde su prisutni kontrastni šavovi i crna koža duž bokova sedišta i na armaturnoj tabli. Dve varijante ovog dizajna enterijera su dostupne: crna koža i crna Dinamica® ili crna koža i golubije siva Dinamica®.
Instrument paneli su takođe novi i pregledniji, a ručica menjača je preciznija i bolje ergonomski pozicionirana. Komfor je poboljšan u posebnoj meri zahvaljujući potpuno redizajniranom centralnom tunelu.
Još jedna inovacija koju treba spomenuti je UconnectTM, novi info-zabavni sistem, standardan u svim verzijama, počevši od „zlatne“, koja omogućava da se multimedijalni uređaji kontrolišu putem ekrana osetljivog na dodir od 5 inča. Tu su i komande na volanu i grafika laka za upotrebu. Bluetooth i USB se podrazumevaju.
Ono čime svi proizvođači automobila vole da se hvale danas su napredni digitalni sistemi. Isti je slučaj i sa Lancijom.
UconnectTM LIVE servisi debituju u novom Ypsilonu. Odgovarajuće aplikacije mogu da se preuzmu sa Apple i Google Play prodavnicama. Čim se pametni telefon poveže sa automobilom, brojne aplikacije mogu da se koriste preko displeja u automobilu.
UconnectTM LIVE omogućava direktan pristup Tuneln internet radiju sa preko 100.000 stanica. Takođe, ovaj sistem može da se koristi za pristup eco:Drive nagrađenoj aplikaciji koja pomaže pri ostvarivanju stila vožnje koji donosi manju potrošnju goriva (do 16 odsto).
Pored navedenog, UconnectTM LIVE omogućava korišćenje brojnih različitih servisa, kao i lociranje automobila putem pametnog mobilnog telefona.
Sasvim je jasno da je Ypsilon veoma popularan među pripadnicama lepšeg pola. Sada je on još elegantniji, ali u isto vreme i funkcionalniji, a ponuda mu se odlikuje preciznim detaljima, rafiniranim materijalima i naravno posebnom pažnjom obraćenom na dizajn. Tri verzije su dostupne na samom početku: srebrna (Silver), zlatna (Gold) i platinasta (Platinum).
Novi Ypsilon je sa prodajom počeo u septembru što se evropskog tržišta tiče. Dostupan je sa dva benzinska i jednim turbo dizel motorom. Benzince čini duet u vidu 1,2-litarske jedinice sa 69 ks i 0.9 TwinAir Turba sa 85 ks. Prvonavedeni agregat je uparen sa manuelnom a drugonavedeni sa poluautomatskom transmisijom. Boje dizela brani 1,3-litarski Multijet, kojeg karakteriše niska potrošnja goriva i emisija CO2 (95 g/km). Ponudu zaokružuju 1.2 TNG/benzin (110 g/km CO2) sa 69 konja i 0.9 TwinAir Turbo Metan/benzin (86 g/km CO2) sa 80 ks.
Novi Ypsilon zadržava i kvalitete koji se tiču kompaktnosti i svestranosti. Lancijin mališan dolazi sa petoro vrata, 384 centimetra dužine, 168 širine i 152 visine, uz međuosovinsko rastojanje od 239 centimetara. Naravno, ovi atributi ga čine idealnim za urbanu eksploataciju. Pored toga, dizajn ovog automobila je originalan i moderan, tako da će njegov karakter privući avangardno nastrojene osobe, koje se baš ne osećaju prijatno u aktuelnoj „konfekcijskoj“ ponudi. Da se ne lažemo, stil je uvek bio Lancijin adut broj jedan, pa onda sve ostalo. Svoj izgled novi Ypsilon može da zahvali dizajnerima iz Lancia Style Centrea.
Prednju masku odlikuje struktura u vidu pčelinjeg saća a gornji profil usvaja boju šasije, dok je donji hromiran. Iznad maske počiva čuveni Lancijin „štit“. Vizuelno, automobil iz anfasa odiše „širinom“, što ga čini „pretećim“ kada se nađe u nečijem retrovizoru. Pozadi, insertacija u odbojniku dolazi takođe u boji karoserije, što automobilu daje izraženiju premijum pojavu. U isto vreme doprinosi eleganciji i aerodinamici.
Lancia je za novi model predvidela i osveženu paletu boja. Pored tri pastelne nijanse, šest metalik boja i troslojno bele, tu je sada i „Chic Ivory“ boja slonovače i „Blu di Blu“ plava, boja koja reintepretira tradicionalan finiš marke, dodatno naglašavajući snagu karaktera i elegancije.
Enterijer novog Ypsilona je pažljivo evoluirao, u smislu da su ispoštovani imperativi funkcionalnosti uz zadržavanje visokog stila i kvaliteta materijala. Rezultat se ogleda u pažljivo odabranim bojama, materijalima i akcentu na detaljima. Nova tkanina je iskorišćena za tapacirung, dok su sedišta i armaturna tabla kreirani uz upotrebu novih tehnologija.
U „srebrnoj“ (Silver) verziji, tapacirung dolazi u vidu štampane tkanine sa „dégradé“ motivom, dostupan u crnoj i sivoj kombinaciji, koja se slaže sa novom sivom armaturnom tablom, ili crno-plavoj kombinaciji uparenoj sa plavom armaturnom tablom. Nova tekstura instrument table, koja se takođe slaže sa dizajnom enterijera, unutrašnjosti automobila donosi ambijent glamura. Naravno, sve ovo je namenjeno mlađoj klijenteli, tako da se išlo u korak i sa visokom tehnologijom. Sasvim je jasno da je novi Ypsilon pre svega modni detalj, pa tek onda prevozno sredstvo, što ga nimalo ne umanjuje, naprotiv. Ypsilon je agilan i dinamičan automobil, koji će se svideti svima onima (mahom damama), koji se u „konfekciji“ ne osećaju kao u svojoj koži.
„Zlatnu“ (Gold) verziju krasi somotski enterijer, koji je ekstremno mek i prijatan na dodir. Nepravilna geometrija „ševron“ motiva ukrašava naslone sedišta i jastučiće. Ovde je upotrebljena moderna vrsta somota, dok je uniformnost armaturne table osigurana kreiranjem svilenkaste površine, koja ulepšava čitav putnički odeljak. Kreirane za mlade, moderne žene, dve kombinacije boja su dostupne za enterijer ove verzije, obe sa krem insertacijama: prvu soluciju odlikuje kombinacija smeđe (sienna) i crne uparena sa smeđom armaturnom tablom, dok drugu karakteriše kompletno crn enterijer.
Dinamica® tkanina u kombinaciji sa kožom je ključni element „platinaste“ (Platinum) verzije. Ovde su prisutni kontrastni šavovi i crna koža duž bokova sedišta i na armaturnoj tabli. Dve varijante ovog dizajna enterijera su dostupne: crna koža i crna Dinamica® ili crna koža i golubije siva Dinamica®.
Instrument paneli su takođe novi i pregledniji, a ručica menjača je preciznija i bolje ergonomski pozicionirana. Komfor je poboljšan u posebnoj meri zahvaljujući potpuno redizajniranom centralnom tunelu.
Još jedna inovacija koju treba spomenuti je UconnectTM, novi info-zabavni sistem, standardan u svim verzijama, počevši od „zlatne“, koja omogućava da se multimedijalni uređaji kontrolišu putem ekrana osetljivog na dodir od 5 inča. Tu su i komande na volanu i grafika laka za upotrebu. Bluetooth i USB se podrazumevaju.
Ono čime svi proizvođači automobila vole da se hvale danas su napredni digitalni sistemi. Isti je slučaj i sa Lancijom.
UconnectTM LIVE servisi debituju u novom Ypsilonu. Odgovarajuće aplikacije mogu da se preuzmu sa Apple i Google Play prodavnicama. Čim se pametni telefon poveže sa automobilom, brojne aplikacije mogu da se koriste preko displeja u automobilu.
UconnectTM LIVE omogućava direktan pristup Tuneln internet radiju sa preko 100.000 stanica. Takođe, ovaj sistem može da se koristi za pristup eco:Drive nagrađenoj aplikaciji koja pomaže pri ostvarivanju stila vožnje koji donosi manju potrošnju goriva (do 16 odsto).
Pored navedenog, UconnectTM LIVE omogućava korišćenje brojnih različitih servisa, kao i lociranje automobila putem pametnog mobilnog telefona.
Comments
Post a Comment