Većina kupaca u D-segmentu bira dizelaše 1.6 ili 2.0, pa je jedini motor u SRB ponudi (na EU tržištu nudi se i benzinac 2.0/163 KS), unaprijeđeni dizelaš 1.7 CRDi sa 141 KS i 340 Nm, prava mjera. Fino je izbalansiran i prigušen, dobro povuče, ali bez naglašenog temperamenta.
Pomaže automatika s dvostrukom spojkom i 7 stupnjeva (korejska izvedba DSG-a) i podvozje 'brže od motora', pa ni zavojitim uzvisinama Taunusa niti Autobahnom nismo osjetili manjak snage. Naravno, uz masu veću od tone i pol i snagu od 141 KS Kia Optima nije model od kojeg se može očekivati sportski temperament, da će vas pri dodavanju gasa zalijepiti za sjedalo. Naprosto, u ponudi nema takvog dizelaša (da je barem 170 KS i 400 Nm). Ali i to što nudi model kojeg smo vozili sasvim je dovoljno za ozbiljnu vožnju. Nismo osjećali manjak snage.
Ubrzanje do 100 km/h za 11 sekundi i najveća brzina od 203 km/h nisu nešto posebno, čak je nešto lošije nego postiže osnovni Passat 1.6 TDI (10,8 s, 206 km/h), također s automatskim mjenjačem. Ali, za 'gospodsku vožnju', u pristojnom ritmu to je sasvim dovoljno.
Comments
Post a Comment