TEST: BENTLEY CONTINENTAL GT

Ko bi rekao da se ‚‚GT‚‚ proizvodi već pola decenije? Druga generacija je iskoračila još jedan korak dalje u odnosu na prvobitnu, uspešnu priču i donela osveženje. Vreme je da pripišemo sebi jedan pre nego što neko primeti da mu je potreban.

 

Špansko sunce i renomirani La Rioha region nedaleko poznat po svojim vinima, dokazanu su pravo mesto gde bi mogao da se predstavi ovaj komad luksuza i dobrog ukusa.
‚‚Bentli Kontinental GT‚‚ je osvežen uz kompletno novi spoljni dizajn, koji ima za cilj da prisustvo legendarnog grand turera na drumu učini još upečatljivijim. Novi branik, uz manju masku hladnjaka i istaknutija krila donose novu dozu samopouzdanja i čine da prednji deo vozila izgleda još agresivnije. Na bokovima su i nove, hromirane oznake ‚‚V8S‚‚ i ‚‚W12‚‚ modele koje sada liče na one sa modela ‚‚GT Speed‚‚.
Ispod modmlađene kože ‚‚kontinentala GT W12‚‚ leže tri izmene na W12 motoru. Motor je doživeo povećanje snage i obrtnog momenta i sada iznose 582 KS i 720 Nm. Uz ova dva pojačanja reputacija ovog modela se održava sa još manje napora. Pored povećanja snage motora, primetno je i smanjenje potrošnje za oko 5 posto. Novi ‚‚GT W12‚‚ sada ima mogućnost da koristi samo šesr od svojih 12 cilindara kako bi smanjio potrošnju goriva i snizio emisiju CO2 na 329 g/km. Dobro, ekologija mu baš i nije najjača strana, ali se bar trude.
Zaključak: šlag na torti je upravo još bogatiji i kremastiji.









 

Comments