Leksus je potpuno obnovio svoj bestseler ‚‚RX‚‚ koji je dobio svoj novi i moderan izgled. Vozili smo hibridnu verziju ‚‚450h‚‚ dovoljno dobru da ostane korak ispred konkurencije sa ‚‚plag-in‚‚ rešenjem.


I
pre dolaska na test vožnju u živopisni Lisabon, znali smo šta nas
očekuje jer je karakterističan prednji kraj urađen po uzotu na manjeg
SUV-brata, model ‚‚NX‚‚. Međutim novi ‚‚RX‚‚ je još upadljiviji koliko
je to moguće, a da pri tome ne postane groteskna pojava. Vretenasta
maska hladnjaka uokvirena hromom, novom ‚‚RX-u‚‚ daje agresivan izgled.
Zakrivljeni
oblici dominiraju i enterijerom, koji je međutim, kao i kod ‚‚NX-a‚‚,
manje progresivan u odnosu na idzajn karoserije.
Konkurencija: BMW X5, Mercedes GLE, Porsche Cayenne

Datum
početka prodaje novog ‚‚RX-a‚‚ na srpskom tržištu još nije poznat i
zavisi od kontingenta za regijon koji će biti dostupan u prvim mesecima
naredne godine. Predpostavlja se da će bazna verzija koštati oko 60.000
evra, dok će top ponuda biti ‚‚F-sport‚‚ sa ‚‚egzekjutiv‚‚paketom opreme
i cenom od oko 82.000 evra.
LEXUS RX 450H
Motor
V6, benzin + 2 E-motora | Zapremina 3.456 kubika| Snaga 313 KS| Menjač
CVT| Pogon na svim točkovima| Dim. 4.890x1.895x1.685mm| Zapremina
prtljažnika 539-1.612 litara| 0-100 km/h za 7,7 sekundi| Maksimalna
brzina 200 km/h| Prosečna potrošnja 5,2 litra
Comments
Post a Comment