
Automobil je dugačak 4,88, širok 1,93, a visok 1,54 m.

Prednji, koji razvija 122 ks (90 kW), pokreće prednje točkove, dok zadnji proizvodi 190 ks (140 kW) i šalje snagu na zadnju osovinu, čime je obezbeđen pogon na sva 4 točka.
Automobil raspolaže ukupnim kombinovanom obrtnim momentom od preko 550 Nm, a proizvođač tvrdi da je h-tron quattro u stanju da ubrza do stotke za 7 sekundi.
Baterija u kojoj se skladišti električna energija nalazi se ispod poda kabine. Prema rečima ljudi iz Audija teži svega 60 kg.
Punjenje rezervoara sa vodonikom traje oko 4 minuta, nakon čega automobil može da pređe i do 600 km, pre nego što ostane bez pogonskog goriva.

Osim eksperimentisanja sa alternativnim pogonskim sistemom, Audi je ovaj koncept iskoristio i za promovisanje auto-pilota (pri brzinama do 60 km/h) i tehnologije automatskog parkiranja, koje će ponuditi kupcima nove generacije limuzine A8, planirane za 2017.
Comments
Post a Comment