Inicijativa prvog čoveka Toyote, Akia Toyode, da njihova premijum marka
dobije sportskiji imidž, polako se pretvara u stvarnost.
Koncept Lexus LF-LC, koji je predstavljen još 2012, najzad je pretočen u serijski model pod oznakom LC500.
Poput koncepta, i Lexus LC500 imao je svetsku premijeru na sajmu automobila u Detroitu.
Baziran na potpuno novoj GA-L platformi, konstruisanoj za buduću generaciju Lexus modela, ovaj sportski kupe sa konfiguracijom sedišta 2+2 ima veoma nisko težište, dok je kabina pomerena više unapred, slično modelima koji imaju centralno postavljeni motor.
U Lexusu, tvrde da se, zahvaljujući izuzetno krutoj konstrukciji, LC500 manje "uvija" u zavojima od modela LFA.
To je prema rečima ljudi iz kompanije postignuto zahvaljujući upotrebi laganog čelika visoke čvrstoće, ali i pomoću specijalnog konstruktivnog rešenja odeljka u kome je smešten motor i novog sistema oslanjanja.
Krov je izrađen od ugljeničnih vlakana, a vrata od kombinacije aluminijuma i ugljaničnih vlakana.
Pažljivim odabirom materijala postignut je gotovo savršeni raspored mase po osovinama u odnosu 52:48.
Ispod haube je smešten 5.0 litarski V8 koji proizvodi 467 ks i 527 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Motor je poznat iz modela Lexus GS F i RC F, a snaga se prenosi na zadnje točkove putem novorazvijenog desetobrzinskog automatskog menjača, koji, kako tvrde u Lexusu, menja stepene prenosa jednako brzo kao menjači sa duplim kvačilom.
Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,5 s, a proizvođač za sada nije otkrio podatak o maksimalnoj brzini.
Lexus LC500 u prodajne salone stiže u drugoj polovini 2016. Cena nije saopštena, ali je glavni inženjer Koji Sato izjavio da je prilikom razvoja ovog modela cilj bio da se napravi automobil koji će koštati kao BMW Serije 6, a pružati doživljaj vožnje jednog Maseratija.
Koncept Lexus LF-LC, koji je predstavljen još 2012, najzad je pretočen u serijski model pod oznakom LC500.

Baziran na potpuno novoj GA-L platformi, konstruisanoj za buduću generaciju Lexus modela, ovaj sportski kupe sa konfiguracijom sedišta 2+2 ima veoma nisko težište, dok je kabina pomerena više unapred, slično modelima koji imaju centralno postavljeni motor.
U Lexusu, tvrde da se, zahvaljujući izuzetno krutoj konstrukciji, LC500 manje "uvija" u zavojima od modela LFA.
To je prema rečima ljudi iz kompanije postignuto zahvaljujući upotrebi laganog čelika visoke čvrstoće, ali i pomoću specijalnog konstruktivnog rešenja odeljka u kome je smešten motor i novog sistema oslanjanja.

Pažljivim odabirom materijala postignut je gotovo savršeni raspored mase po osovinama u odnosu 52:48.
Ispod haube je smešten 5.0 litarski V8 koji proizvodi 467 ks i 527 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Motor je poznat iz modela Lexus GS F i RC F, a snaga se prenosi na zadnje točkove putem novorazvijenog desetobrzinskog automatskog menjača, koji, kako tvrde u Lexusu, menja stepene prenosa jednako brzo kao menjači sa duplim kvačilom.
Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,5 s, a proizvođač za sada nije otkrio podatak o maksimalnoj brzini.
Lexus LC500 u prodajne salone stiže u drugoj polovini 2016. Cena nije saopštena, ali je glavni inženjer Koji Sato izjavio da je prilikom razvoja ovog modela cilj bio da se napravi automobil koji će koštati kao BMW Serije 6, a pružati doživljaj vožnje jednog Maseratija.
Comments
Post a Comment