MINI TEST: INFINITI Q70

Mercedes, BMW i Audi ostavljaju jako malo slobodnog prostora u takozvanom segmentu limuzina više klase i riveloi nemačke premijum trojke mogu da se nabroje na prste jedne ruke. Odsustvo takmičarskog duha najbolje se primećuje kod proizvođača iz Azije koji ko da nemaju samopouzdanja da odgovore ‚‚mercedesu E-klase‚‚ , ‚‚BMW serije 5‚‚ i ‚‚Audiju A6‚‚. Razloga za izbegavanje borbe ima više ali jedno je sigurno: Automobil koji sa uspehom prodajete u Severnoj Americi i Kini ne možete da bez izmena ponudite evropskim vozačima. BMW ili Audi to ne mogu sebi da dozvole ali ostali moraju da zavrnu ruke.
Jedan od aktuelnih noviteta na srpskom tržištu je ‚‚infiniti Q70‚‚ , koji smo pre 5 godina imali priliku da upoznamo pod oznakom ‚‚M70‚‚.

Pogledaj: Test-Infiniti Q50

Unutrašnjost je urađena sa stilom i poseduje sve što pripada ‚‚direktorskoj‚‚ limuzini.  Svet se okreće oko masivne centralne konzole sa ekranom osetljivim na dodir ispod koga se nalazi nezaobilazni analogni sat. Masivan upravljač vrlo dobro leži u rukama, a primetili smo da u ‚‚Q70‚‚ ima dosta tastera koji su preuzeti sa Nisanovih modela. Prtljažnik prima punih 450 litara, što nije rekord u klasi, jer ga je ‚‚BMW-ova 5-ica‚‚ premašila sa 520 litara. Cena ‚‚infinitija Q70‚‚ na našem tržištu je  42.500 evra (2,2 d motor), dok testirani model košta 45.800 evra.

INFINITI Q70 2.2 D

Motor 4-cilindrični, turbo-dizel
Zapremina 2.143 kubika
Snaga 170 konja
Obrtni momenat 400Nm
Menjač 7-stepeni automatik
0-100 km/h 8,9 sekundi
Maksimalna brzina 220 km/h
Potrošnja 4,9 litara
Cena: oko 45.000 evra






Comments