Kakav maler za vlasnike S klase! Oni sede na zadnjem sedištu, a vozač
ćuti i zadovoljno se smeška. Još jedan dokaz da bogati plaču, a ne znaju
da treba samo da sednu napred. Savršenstvo je pred volanom, a svaka
druga pozicija je pogrešna.
Mi smo sad na pravom mestu. Trokraka zvezda sija u centru upravljača. Ovo je najskuplja „Mercedesova“ reč. Na Extra Auto testu je nova S klasa!
Pod haubom je 258 rasnih konja. Pun gas, a posle samo 6,8 sekundi dve tone jure 100 na sat. Međutim, od S klase očekuje se više, tačnije čudo. Magija se i desila. Ovaj crni „mercedes“ menja saobraćajna pravila, verovali ili ne. Naime, iz nama nepoznatog razloga, svi staju da nas propuste, bez obzira na znakove. Ali to nije sve. Obezbeđen je i tretman holivudske zvezde. Teško da će iko ignorisati vozača na ulicama i parkinzima.
S klasa nema respekt ni prema beogradskom asfaltu. Vazdušno vešanje toliko pegla neravnine da se nijedna rupa ne oseća u kabini. Kad bi, recimo, neupućena strana delegacija stigla u Srbiju i na aerodromu bila dočekana S klasom, njihova prva pohvala usledila bi na račun naše putne infrastrukture.
Komfor počiva na dužini od pet metara i međuosovinskom razmaku koji premašuje tri metra. Prostorno pitanje u kabini se ne postavlja, a za one koji očekuju vrhunski luksuz na raspolaganju je i verzija „long“. Dizajn nose LED prednji farovi sa po 56 dioda.
Moć je, ipak, koncentrisana kod vozača, pred kojim je nekoliko velikih digitalnih displeja, sa glavnim od 12,3 inča. Sedište se menja u svim smerovima, a na raspolaganju je i šest programa masaže sa 14 vazdušnih komora. U svakoj krivini automatski se napumpava sedište za bočnu podršku.
Iako S 350 ima „skromnih“ 258 konjskih snaga iz 3,0 V6 agregata, obrtni momenat od 620 Nm obezbeđuje maksimalnu snagu u svakom momentu. Potrošnja na testu od oko devet litara bez štednje na gasu je vrhunski rezultat. Automatski sedmostepeni menjač radi savršeno. Iako su na raspolaganju klackalice iza volana za manuelnu promenu, automatici se ne treba mešati u posao. ESP u svakoj krivini motri na stabilnost, pa ne dozvoljava sportske momente, ukoliko ne isključite elektronski nadzor.
Pitanje je, na kraju, da li je S klasa najbolji automobil na svetu? Veoma je verovatno da jeste.
Mi smo sad na pravom mestu. Trokraka zvezda sija u centru upravljača. Ovo je najskuplja „Mercedesova“ reč. Na Extra Auto testu je nova S klasa!
Pod haubom je 258 rasnih konja. Pun gas, a posle samo 6,8 sekundi dve tone jure 100 na sat. Međutim, od S klase očekuje se više, tačnije čudo. Magija se i desila. Ovaj crni „mercedes“ menja saobraćajna pravila, verovali ili ne. Naime, iz nama nepoznatog razloga, svi staju da nas propuste, bez obzira na znakove. Ali to nije sve. Obezbeđen je i tretman holivudske zvezde. Teško da će iko ignorisati vozača na ulicama i parkinzima.
S klasa nema respekt ni prema beogradskom asfaltu. Vazdušno vešanje toliko pegla neravnine da se nijedna rupa ne oseća u kabini. Kad bi, recimo, neupućena strana delegacija stigla u Srbiju i na aerodromu bila dočekana S klasom, njihova prva pohvala usledila bi na račun naše putne infrastrukture.
Komfor počiva na dužini od pet metara i međuosovinskom razmaku koji premašuje tri metra. Prostorno pitanje u kabini se ne postavlja, a za one koji očekuju vrhunski luksuz na raspolaganju je i verzija „long“. Dizajn nose LED prednji farovi sa po 56 dioda.
Moć je, ipak, koncentrisana kod vozača, pred kojim je nekoliko velikih digitalnih displeja, sa glavnim od 12,3 inča. Sedište se menja u svim smerovima, a na raspolaganju je i šest programa masaže sa 14 vazdušnih komora. U svakoj krivini automatski se napumpava sedište za bočnu podršku.
Iako S 350 ima „skromnih“ 258 konjskih snaga iz 3,0 V6 agregata, obrtni momenat od 620 Nm obezbeđuje maksimalnu snagu u svakom momentu. Potrošnja na testu od oko devet litara bez štednje na gasu je vrhunski rezultat. Automatski sedmostepeni menjač radi savršeno. Iako su na raspolaganju klackalice iza volana za manuelnu promenu, automatici se ne treba mešati u posao. ESP u svakoj krivini motri na stabilnost, pa ne dozvoljava sportske momente, ukoliko ne isključite elektronski nadzor.
Pitanje je, na kraju, da li je S klasa najbolji automobil na svetu? Veoma je verovatno da jeste.
Comments
Post a Comment