Dogovor će biti finaliziran u avgustu, najavili su čelnici Toyote koja
trenutno poseduje 51,2 odsto vlasništva kompanije Daihatsu. Za sada nije
saopšteno koliko će ova transakcija koštati najvećeg svetskog
proizvođača automobila, ali spekuliše se da je reč o sumi od oko 3,2
milijarde dolara.
Kada se preuzimanje okonča, Toyota i Daihatsu usvojiće jedinstvenu strategiju za proizvodnju vozila iz segmenta malih automobila. Daihatsu će biti zadužen za razvoj malih putničkih vozila, a ona će se kasnije proizvoditi i prodavati pod različitim amblemima, pri čemu će oba brenda zadržati svoje specifičnosti.
Toyota i Daihatsu će deliti tehnologije već od faze konceptnih automobila. Toyota će se fokusirati na pitanja bezbednosti, zaštite okoline, komfora u vožnji i iskustva korisnika, dok će Daihatsu svoje napore usmeriti na razvoj tehnologija koje doprinose smanjenju troškova proizvodnje i potrošnje goriva.
Dogovorena je i zajednička logistika na tržištima u razvoju.
Kada se preuzimanje okonča, Toyota i Daihatsu usvojiće jedinstvenu strategiju za proizvodnju vozila iz segmenta malih automobila. Daihatsu će biti zadužen za razvoj malih putničkih vozila, a ona će se kasnije proizvoditi i prodavati pod različitim amblemima, pri čemu će oba brenda zadržati svoje specifičnosti.
Toyota i Daihatsu će deliti tehnologije već od faze konceptnih automobila. Toyota će se fokusirati na pitanja bezbednosti, zaštite okoline, komfora u vožnji i iskustva korisnika, dok će Daihatsu svoje napore usmeriti na razvoj tehnologija koje doprinose smanjenju troškova proizvodnje i potrošnje goriva.
Dogovorena je i zajednička logistika na tržištima u razvoju.
Comments
Post a Comment