‚‚Hjundai tuson‚‚ je ponovo živ. I, zaista je snažan! Njegove kvalitete testirali smo protiv glavnih konkurenata, ‚‚forda kuge‚‚ , ‚‚mazde CX-5‚‚ i ‚‚honde CR-V‚‚
Četiri automobila iz snova!
Možda vam je smešno, ali na slici su stvarno četiri modela koja bi svaki vozač u Srbiji poželeo da ima. Sada, razlika između želja i stvarnosti je velika (30.000 evra), međutim rezultati prodaje sa našeg tržišta pokazuju da su kompaktni SUV-ovi danas podjednako popularni kao pre šest-sedam godina, u neka srećnija vremena.
A, šta ima da se ne voli: Oni su prostrani, porodični, sa moćnim ali i štedljivim dizel motorima, automatskim menjačima i pogonom na svim točkovima.
Novajlija na sceni nam je tek izašao iz brodskog kontejnera: ‚‚Hjundai tuson‚‚. Ime vam zvuči poznato? Kompaktni ‚‚korejac‚‚ se pojavio 2004. godine da bi 2010. mutirao u ‚‚hjundai ix35‚‚ koji se, takođe, vrlo dobro prodavao u Evropi. Dakle, sada smo se vratili na ‚‚tuson‚‚ koji, osim oznake, gotovo da i nema dodirnih tačaka sa prvom generacijom. Atraktivan dizajn, moderne tehnologije i premijum enterijer- novi ‚‚tuson‚‚ je spreman da se oproba među velikanima.
Na crtu smo dovezli ‚‚mazdu CX-5‚‚ koja kupce privlači sportskim izgledom, živahnom prirodom i prostranom kabinom, zatim ‚‚ford kugu‚‚ sa dominantnim performansama i populističkim cenama i, na kraju ‚‚hondu CR-V‚‚ koja je ‚‚olraund‚‚ igrač. Nije lak izbor, jer svaki od ovih SUV modela zna da impresionira na svoj način i da nam tako oteža izbor automobila iz snova!
Kandidati:
Hyundai Tucson
185 KS
0-100 km/h 9,5 s
7,2 litara
od 20.690 do 35.690 evra
Honda CR-V
160 KS
0-100 KM/H 10,5 s
6,8 litara
od 34.490 evra
MAZDA CX-5
175 KS
0-100 km/h 9,0 s
7,2 litara
od 36.390 evra
FORD KUGA
180 KS
0-100 KM/H 9,8 s
7,0 litara
od 29.300 evra
HONDA CR-V 1,6 I-DTEC 4WD

FORD KUGA 2.0 TDCI 4x4

Ford je, kao i sa ‚fokusom‚‚ u golf klasi, tačno odredio šta očekuje od ‚‚kuge‚‚. Elastičan motor, dinamičko upravljanje i niska cena su aduti ‚‚kuge‚‚ koja želi da privuče mlađe vozače. Sve ostalo je, bukvalno, na nivou klasičnog kompaktnog automobila, a navešćemo oskudan prtljažnik zapremine 425 litara, tvrdu plastiku, skromnu ergonomiju vozačevog okruženja, centralni ekran dijagonale 12,7 centimetara koji je čak manji od novog ‚‚ajfona 6 plus‚‚(17 cm). S druge strane, verzija sa snažnijim dvolitarskim turbo dizel agregatom (180 ks), brzim šestostepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i 4x4 pogonom košta 29.300 evra, odnosno 5.000 manje od ‚‚honde CR-V‚‚.
MAZDA CX-5 SKYACTIV-D 175 AWD

HYUNDAI TUCSON 2.0 CRDI 4WD

TUCSON: KUGA:
1.995 KUBIKA 1.997 CCM
185 KONJA 180 KONJA
400 NM 400 NM
0-100 KM/H 9,5 S 9,8 S
MAKS. BRZINA 201 KM/H 200 KM/H
6 STEPENI, AUTOMATIK 6-STEPENI AUTOMATIK
6,5 LITARA PROS. POTROŠNJA 5,4 LITARA
PRTLJ. 513-1.503 LITARA 425-1.568 LITARA
AUTONOMIJA 860 KM 850 KILOMETARA
CR-V: MAZDA:
1.597 CCM 2.191 CCM
160 KONJA 175 KONJA
350 NM 420 NM
10,5 S 9,5 S
197 KM/H 204 km/h
9-STEPENI, AUTOMATIK 6.STEPENI AUTOMATIK
5,3 LITARA 5,5 LITARA
589-1.627 LITARA 503-1.620 LITARA
850 KM 800 KM
SVI TESTIRANI AUTOMOBILI IMALI SU 4x4 POGON.
ZAKLJUČAK
Retki su uporedni testovi u kojima je mala razlika između ‚‚kandidata‚‚ , kao što je slučaj sa ‚‚tusonom‚‚ i ostatkom ekipe. Hjundai je tačno znao šta je potrebno da se stigne na vrh i nova generacija je ispunila zadatak. ‚‚Tuson‚‚ nas je prijeano iznenadio voznim karakteristikama, koje do sada nisu bile jača strana korejskog proizvođača.
1.995 KUBIKA 1.997 CCM
185 KONJA 180 KONJA
400 NM 400 NM
0-100 KM/H 9,5 S 9,8 S
MAKS. BRZINA 201 KM/H 200 KM/H
6 STEPENI, AUTOMATIK 6-STEPENI AUTOMATIK
6,5 LITARA PROS. POTROŠNJA 5,4 LITARA
PRTLJ. 513-1.503 LITARA 425-1.568 LITARA
AUTONOMIJA 860 KM 850 KILOMETARA
CR-V: MAZDA:
1.597 CCM 2.191 CCM
160 KONJA 175 KONJA
350 NM 420 NM
10,5 S 9,5 S
197 KM/H 204 km/h
9-STEPENI, AUTOMATIK 6.STEPENI AUTOMATIK
5,3 LITARA 5,5 LITARA
589-1.627 LITARA 503-1.620 LITARA
850 KM 800 KM
SVI TESTIRANI AUTOMOBILI IMALI SU 4x4 POGON.
ZAKLJUČAK

Comments
Post a Comment