
Prkosan izgled ‚‚diskaverija‚‚ samo je nastavak ovog dizajnerskog pravca koji već na prvi pogled obećava snagu, plemenitost i izdržljivost. Om je klasičan produkt ‚‚rendž rover‚‚ stila i kao da poručuje: Slobodno gledajte ostale, ali ja sam broj 1! S druge strane, ‚‚mercedes GLC‚‚ je relativno uzdržan, mekanih je linija i zaobljen, bez pretenzija da bude glavna faca u školi.
Unutrašnjost ‚‚GLC‚‚ je preuzeta sa aktuelne ‚‚C-klase‚‚ što podrazumeva upotrebu kvalitetnih materijala, premijum utisak i dosta opreme. Ipak, vozač i putnici imaju utisak da se nalaze u limuzini, a ne u uzbudljivom , avanturistički raspoloženom i jednostavno složenom ‚‚diskaveri sportu‚‚. ‚‚Mercedes‚‚ je prostraniji na prednjim sedištima, dok je sedam centimetara kraći ‚‚lend rover‚‚ izdašniji po pitanju ponude prostora za putnike u drugom redu sedišta. Zadnja klupa u ‚‚diskaveri sportu‚‚ je klizna i može da se pomera za 16 cm u zavisnosti od toga da li vam je potreban veći prtljažnik. Takođe, podešava se i nagib zadnjih naslona a za dodatnih 1.400 evra mogu da se dobiju i dva dodatna sedišta koja se preporučuju samo za prevoz mališana.

Testirali smo ‚‚diskaveri sport 2.0 TD4‚‚ iza čije se oznake krije novi 2,0-litarski četvorocilindrični turbo dizel motor sa 180 KS, uparen sa prijateljski raspoloženim ZF devetostepenim automatskim menjačem. Kazaljka n vagi pokazuje da je ‚‚diskaveri sport‚‚ težak 2.088 kilograma, što se i oseća u vožnji. Iako očekujete da pod haubom ima dovoljno snage, ‚‚disko‚‚ do 100 km/h ubrzava za 10,2 sekunde, što je gotovo dve ipo sekunde sporije od ‚‚mercedesa‚‚. Već smo rekli da ‚‚sport‚‚ nije pravi sportista tako da ne bi trebalo da budemo previše brzopleti u donošenju zaključaka. ‚‚Diskaveri‚‚ je jednostavno namenjen drugoj vrsti vozača kod kojih brzina i dinamičnost nisu u prvom planu.
‚‚Mercedes GLC 250d‚‚ takođe nije ‚‚muva‚‚ kategorija, ali je dobeih 100 kliograma lakši. Njegov 2,1-litarski biturbo dizel sa 204 KS u priču ulazi energično a vozač uvakom trenutku se može prepustiti obrtnom momentu od 500 Nm. Performanse su zadivljujuće, dok idiličnu sliku u određenoj meri kvari nervozan devetostepeni automatski prenos.

Međutim, razlika između dva vrlo dobra automobila nije velika, a to potvrđuje i cena. ‚‚Mercedes 250d‚‚ startuje od 43.044 evra dok je ‚‚lend rover diskaveri sport TD4‚‚ tek nešto skuplji - 44.420 evra. Ponuda dodatne opreme je u oba slučaja bogata i automobili lako mogu da se prilagode različitim ukusima.
MERCEDES GLC
4-cilindrični, biturbo
2.143 kubika
204 KS
500Nm pri 1.600 o/min
Maks. brzina - 222 km/h
9-stepeni, automatik
Pogon: na svim točkovima
5,0 litara/100 km
Prtljažnik: 550-1.600 litara
0-50 km/h - 2,6 s
0-100 km/h - 7,9 s
0-130 km/h - 13,3 s
Domet sa punim rezervoarom: 930 km
LAND ROVER DISCOVERY SPORT

1.999 kubika
180 KS
430 Nm pri 4.000 o/min
Maks. brzina - 200 km/h
9-stepeni, automatik
Pogon: na svim točkovima
5,3 litara/100 km
Prtljažnik: 541-1.698 litara
0-50 km/h - 3,2 s
0-100 km/h - 10,2 s
0-130 km/h - 17,8 s
Domet sa punim rezervoarom: 680 km
Comments
Post a Comment