Gotovo svi delovi ovog vozila, osim pneumatika, ofarbani su u belo, a
slično je i u kabini tako da bi vam u vožnji čak i pri oblačnom danu
bile potrebne sunčane naočare a da ne spominjemo muke koje biste imali
oko održavanja automobila čistim.
Ipak, s obzirom da je E-Mehari By Courreges namenjen isključivo u promotivne svrhe, vozilo predstavlja samo još jedan zanimljiv koncept.
Inače, serijsku verziju pogoni električni motor koji proizvodi 68 ks (50 kW), a napaja se iz baterije od 30 kWh. Automobil je u stanju da razvije maksimalnih 110 km/h. Sa jednim punjenjem moguće je preći do 200 km.
Citroen E-Mehari proizvodiće se u fabrici u Renu, u Francuskoj, zajedno sa sestrinskim modelom Bollore Bluesummer, a osim interesantnog dizajna, njegov glavni prodajni adut trebalo bi da bude niska cena i mali troškovi eksploatacije.
Ipak, s obzirom da je E-Mehari By Courreges namenjen isključivo u promotivne svrhe, vozilo predstavlja samo još jedan zanimljiv koncept.
Inače, serijsku verziju pogoni električni motor koji proizvodi 68 ks (50 kW), a napaja se iz baterije od 30 kWh. Automobil je u stanju da razvije maksimalnih 110 km/h. Sa jednim punjenjem moguće je preći do 200 km.
Citroen E-Mehari proizvodiće se u fabrici u Renu, u Francuskoj, zajedno sa sestrinskim modelom Bollore Bluesummer, a osim interesantnog dizajna, njegov glavni prodajni adut trebalo bi da bude niska cena i mali troškovi eksploatacije.
Comments
Post a Comment