
Lotus ne bi bio Lotus kada bi njegovi inžinjeri kilograme stavljali u drugi plan. Dodatne konjske snage svakako prijaju, ali pravi efekat koji proizvodi Evora Sport 410 (i svaki drugi istinski sportski automobil) dolazi sa skidanjem kilograma. Korištenjem mnogobrojnih karbonskih komponenti na karoseriji i u njenoj unutrašnjosti automobil je u odnosu na Evoru 400 olakšan 70 kilograma i njegova masa sada je 1.325 kilograma.
Nakon implementiranja provjerenog recepta „više konja, manje kilograma“ Evora Sport 410 od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,2 sekunde, a maksimalna brzina u kombinaciji sa ručnim mjenjačem iznosi 300 km/h. Kupcima je opciono na raspolaganju i automatski mjenjač s kojim se ubrzanje od 0 do 100 km/h skraćuje za 0,1 sekundu, ali je maksimalna brzina u tom slučaju „samo“ 280 km/h.

Pored poboljšanih ukupnih performansi u Lotusu su revidirali ovjes, nanovo podesili geometriju točkova i Evoru na kraju primakli tlu za dodatnih 5 milimetara. Automobil "čuči" na ultralaganim ojačanim aluminijskim crnim felgama (19-inčne naprijed, 20-inčne nazad) na kojima su gume Michelin Cup 2.
U Lotusu na globalnom nivou planiraju napraviti 150 primjeraka godišnje. Cijena automobila u Njemačkoj iznosi 106.900 eura, a publika će ga premijerno vidjeti naredne sedmice na Sajmu automobila u Ženevi gdje se očekuje i premijera modela Evora 400 Roadster.
Comments
Post a Comment