VOZILI SMO - MERCEDES C-KLASSE COUPE
RITAM I SNAGA
Coupei su manje praktični, nude skromniju prostranost, a uz to su i skuplji od limuzinske verzije. Znači li to da se Mercedesu C-kupeu loše piše već u startu? Prvi utisci i saznanja govore upravo suprotno
Šef AMG-a Tobias Moers tada je zvučao poprilično samouvereno - Novi C 63 AMG će biti na nivou prethodne serije C204 u verziji Black series. Naravno, mislio je na vremena na Nordschleifeu, štp znači da bi C 63 S trebao biti malo ispod 7,40 minuta. Kasnije se pokazalo da su njegove najave zapravo bile i skromne, jer auto je mogao i više od toga.
Zapanjujuće je da V8-biturbo sa četiri litre zapremine i 510 KS nije top-trkač, jer znamo da žešći C Coupe tek treba stići na tržište. I stigao je, skoro godinu dana kasnije, i to sa temeljito modificiranom zadnjom osovinom koja je zapravo glavna razlika u odnosu na limuzinu. Uniball-zglobovi, novi nosač zadnje osovine i zadnjeg točka, otporniji ublaživači udara, kao i elektronička blokada diferencijala-radi se zapravo o potpuno novoj konstrukciji zadnjeg osovina.
A nova konstrukcija zadnje osovine i šira, kao takva traži i širi zadnji deo automobila. ‚‚Debeli‚‚ blatobrani i ispupčenja nisu tek umetnuta strana tela, već se radi o posebno formiranim delovima ugrađenim u konstrukciju karoserije. Definitivno jedan od najlepših detalja na novom C Coupe-u, koji mu-savršeno pristaje.
C 63 AMG - ZABAVA ADRENALINA
No, puno lepše od samog izgleda su vozačke prednosti koje donosi novu zadnju osovinu. Nakon nekoliko krugova po ekskluzivnom andaluzijskom trkalištu Ascari, fascinira osećaj stabilnosti i gripa koje pruže C 63 AMG. Taj fini osećaj brzine i brutalne sile ubrzanja, a tek taj zvuk moćnog V8 od kojeg se ježi koža. Zabava adrenalina koja tačno stvara zavisnost.
Naravno, auto ubrzava poput projektila, speed-shift manjač ugodno slaže brzine jednu za drugom, a široka staza odjednom postaje preuska. Kroz brze zavoje se prolazi neutralno i čisto, rekli bismo hirurški precizno. Vozač i Mercedes su u ovom slučaju stopljeni u jedno telo, što se oseća već kod prvog kontakta sa automobilom kroz upravljač i sedište.
KOREKTNA RAZLIKA U CENI
C Coupe nije samo 63 S AMG, postoje i druge motorizacije - od 156 pa sve do 510 konjskih snaga. Cene za 220d (170 KS) i 250d (204 KS) startuju sa 41.095, tj. 48. 635 evra. Za najslabiji C180 sa 156 KS treba izdvojiti 35.520 evra.
Extra Auto/AutoMotoriSportHR
Comments
Post a Comment