Toyota je 2014. na pariskom auto-salonu priredila iznenađenje kada je predstavila koncept kupe krosovera C-HR.
Ovaj automobil imao je radikalno drugačiji dizajn od aktuelnih
serijskih modela japanskog proizvođača, pa su mnogi sumnjali da će
produkcijska verzija, kada do nje i dođe, ličiti na koncept.
Međutim, Toyota se odlučila na hrabar korak - mnoge stilske detalje prenela je na serijski C-HR, koji će debitovati početkom marta u Ženevi.
Istina, ovaj krosover, za razliku od prvobitne dizajnerske studije, iz praktičnih razloga umesto 3 ima 5 vrata, dok je silueta kupea ublažena tako da se linija krova više ne spušta naglo ka zadnjem delu vozila, čime je dobijen veći korisni prostor u kabini za putnike na zadnjim sedištima.
Prednji deo je u najvećeoj meri prekopiran sa koncepta, pa je C-HR zadržao agresivnu, sportsku pojavu. I pozadi se mogu zapaziti elemente koji su preuzeti sa konceptne verzije, poput specifičnih, "trodimenzionalnih" stop svetala u obliku bumeranga, difuzora na braniku, "lebdećeg" krovnog spojlera...
Toyota još uvek nije objavila specifikacije novog modela, ali poznato je da je koncept bio dugačak 4.350 mm, širok 1.850 mm i visok 1.500 mm. C-HR će deliti mehaničku TNGA platformu sa novim Priusom, pa će u ponudi biti i hibridna verzija.
Međutim, Toyota se odlučila na hrabar korak - mnoge stilske detalje prenela je na serijski C-HR, koji će debitovati početkom marta u Ženevi.
Istina, ovaj krosover, za razliku od prvobitne dizajnerske studije, iz praktičnih razloga umesto 3 ima 5 vrata, dok je silueta kupea ublažena tako da se linija krova više ne spušta naglo ka zadnjem delu vozila, čime je dobijen veći korisni prostor u kabini za putnike na zadnjim sedištima.
Prednji deo je u najvećeoj meri prekopiran sa koncepta, pa je C-HR zadržao agresivnu, sportsku pojavu. I pozadi se mogu zapaziti elemente koji su preuzeti sa konceptne verzije, poput specifičnih, "trodimenzionalnih" stop svetala u obliku bumeranga, difuzora na braniku, "lebdećeg" krovnog spojlera...
Toyota još uvek nije objavila specifikacije novog modela, ali poznato je da je koncept bio dugačak 4.350 mm, širok 1.850 mm i visok 1.500 mm. C-HR će deliti mehaničku TNGA platformu sa novim Priusom, pa će u ponudi biti i hibridna verzija.
Comments
Post a Comment