VW CADDY CNG I DSG

Volkswagen će na predstojećem sajmu automobila u Ženevi premijerno prikazati novi Caddy TGI BlueMotion, prvo gradsko dostavno vozilo opremljeno sa sistemom pogona na CNG (Compressed Natural Gas – komprimirani prirodni plin) i DSG mjenjačem.

Prethodni model bio je dostupan kao CNG Caddy pod imenom Ecofuel, a TGI motor je dostupan u Caddyju četvrte generacije, sa manuelnim mjenjačem od sredine 2015. godine. Novi Caddy TGI s DSG šesterostepenim mjenjačem biće dostupan u drugoj polovini ove godine, a posebnu pogodnost čini njegova primjenljivost u gradskim sredinama, bilo kao taksi ili kao dostavno vozilo.

 Pokreće ga 1,4-litarski motor, izveden iz benzinskog TSI motora, a nakon modifikacija za CNG, razvija 110 KS (81 kW) u intervalu između 4.800 i 6.000 obr/min, uz 200 Nm obrtnog momenta, dostupnih od 1.500 do 3.500 obr/min.
 Prema navodima proizvođača, prosječna potrošnja komprimiranog prirodnog plina trebala bi iznositi 4,1 kg/100 km, odnosno 4,3 kg/100 km za Caddy Maxi, uz emisiju CO2 od 112 g/km (kratki) ili 116 g/km (Caddy Maxi) u kombinaciji sa manuelnim mjenjačem, odnosno 123 i 126 g/km sa DSG mjenjačem. Također, posebno je interesantno da će plinski rezervoari imati kapacitet od 26 kg za kratki, ili 37 kg za Caddy Maxi, što osigurava autonomiju od 630, odnoso 860 kilometara.
Imajući u vidu da je, samo u Njemačkoj, 900 benzinskih stanica opremljeno CNG pumpama, dok takvih pumpi u Evropi ima oko 4.200, takva autonomija se može smatrati izvanrednom.
Spomenimo i to, da Caddy TGI BlueMotion,sa manuelnim mjenjačem razvija maksimalnu brzinu od 174 km/h, dok je sa DSG mjenjačem maksimalna brzina 172 km/h.

Comments