TAKO SE PRAVI AUTOMOBIL!
Selbi se ponovo "igrao" sa "mustangom". Rezultat: 533 KS, 582 Nm i 8.250 obrtaja!
Jos od 60-ih godina proslog veka, ovo je tradicija i obicaj: Selbi je uzimao aktuelni "mustang" i pretvarao ga u ekstremnu masinu. Najnovija kreacija je " selbi GT350" koji, u najmanju ruku, izgleda neverovatno dobro! Crni tockovi, siroke kocione celjusti, maska hladnjaka od grafita, cetiri izduvne cevi na zadnjem delu... Mogli bismo jos da nabrajamo, ali je bolje da se zajedno prepustimo drugim culima.
Poklopac motora je spusten pet centimetara - za bolju aerodinamiku. A, sta reci o Brembo kocnicama? Napred su celicni diskovi sa aluminijumskim presvlakama od 394 mm ( kociona kljesta sa sest klipova ), a pozadi od 380 mm (kljesta sa cetiri klipa). Pored modifikovanog ogibljenja, "selbi GT350" je dobio i kontinuirano kontrolisane "MagicRide" amortizere koji se mogu prebacivati u rezimu "komfort" pa sve do "trkacka staza".
Selbi se ozbiljno pozabavio i motorom. Umesto 5,0-litarskog agregata sa 421 KS, kao u klasicnom "mustangu", "selbi GT350" je dobio 5,2-litarski "voodoo" atmosferski "benzinac"! "Voodoo" je inace interna oznaka za osmocilindarski motor koji se "kao lud" vrti na 8.250 obrtaja u minutu. On obezbedjuje 533 KS pri 7.500 o/min i 582 Nm maksimalnog obrtnog momenta i jedan od najsnaznijih serijskih atmosferskih motora svih vremena. Ciste glave i punog srca, papucicu gasa smo "zalepili" za pod, a kao nagradu smo dobili grmljavinu V8 motora. Drugom brzinom stizemo do 120 km/h, trecom do 210 km/h, dok nas cetvrta nosi do 250 kilometara na kraj. I to nije sve, "selbi GT350" postize maksimalnih 275 km/h, pri cemu osecamo da ovaj automobil moze i mnogo, mnogo brze.
"Selbi GT350" u "komfort" rezimu pokazuje lice automobila za svakodnevnu voznju i pored cinjenice da se kotrlja na velikim tockovima. Prebacivanjem u rezim "trkacka staza", dobijamo savrseno izbalansiran automobil sa kojim mozete da uradite... sve. Na kraju, nemojte da zaboravite - da bi motor bio u dobrom "raspolozenju" ostanite iznad 4.000 obrtaja! Sve ostale specif. potrazite u novom broju Auto Bilda!
"Selbi GT350" u "komfort" rezimu pokazuje lice automobila za svakodnevnu voznju i pored cinjenice da se kotrlja na velikim tockovima. Prebacivanjem u rezim "trkacka staza", dobijamo savrseno izbalansiran automobil sa kojim mozete da uradite... sve. Na kraju, nemojte da zaboravite - da bi motor bio u dobrom "raspolozenju" ostanite iznad 4.000 obrtaja! Sve ostale specif. potrazite u novom broju Auto Bilda!
Comments
Post a Comment