NAPAD NA BESTSELER

Prostora za uspeh ima dovoljno, jer su SUV-ovi u 2015. postali najtrazenija roba u Evropi. Vozacima su posebno interesantni kompaktni modeli, medju kojima se prodajom izdvaja "nisan kaskai". Koliko moze "ateka" u duelu sa japanskim best selerom?


Vreme ce nam pokazati da li Seat sa "atekom" moze da postigne kvalitet i pouzdanost "kaskaija", mada zahvaljujuci genima roditelja iz Volfsburga nema razloga da sumnjamo u spanski krosover. Proizvodnja "ateke" pocinje u aprilu, u Skodinoj fabrici u Ceskoj, gde ce se od decembra sklapati i nova generacija "jetija". Prodaja na vecim evropskim trzistima ce startovati u junu, dok se "ateka" u Srbiji moze ocekivati na jesen.
Sto se motora tice, oba modela startuju sa "benzincima" od 115 KS: Nisan sa cetiri a Seat sa tri cilindra. "Kaskai" mora da se zadovolji sa top verzijom dizela koja razvija 163 konja, dok"ateka" ide sve do 190 KS iz dvolitarskog TDI agregata. Pri tome, u Seatu ocekuju da ce dobiti zeleno svetlo iz Folksvagena za proizvodnju sportske "kupra" verzije.
"Ateka" je dobila i najsavremenije sisteme asistencije vozacu, sto kroz serijsku, sto kroz bogatu dodatnu opremu. Cena ulaznog modela ne bi trebalo da bude vise od 20.000 evra, naravno u zavisnosti od trzista.
Za Srbiju je jos rano da razgovaramo o ceni.
Comments
Post a Comment