Kada smo bili mali, svako od nas je mastao o nekom automobilu. Ukusi su i tada bili razliciti, kao sto i danas, sasvim sigurno, barem jedan od nasih mladih citalaca moze da pozeli upravo ovaj crveni "porse" jednog dana bude njegov. Ako nista drugo, cestitali bismo mu zato sto ima jedinstven uku s da, pored svih superautomobila danasnjice, njemu za oko zapadne nesto ovako neobicno crveno... I toliko retko, retko da se njegova prodaja moze porediti sa dozama homeopatskih lekova!
Ne kudimo ovaj automobil, naprotiv. Ovaj "GTS'' vec na prvi pogled obecava puno zabave, posto niko tako ne bi ofarbao automobil da ne zali da on bude primecen. Boja je crvena, detalji su crni, a zbog sportskog nastupa, nesto nizeg profila zbog tvrdjeg ogibljenja, ovaj "makan" deluje deblje od ostatka porodice. Ali, nimalo nije lenj - verovetno je cak i jako tuzan kada se ne vozi!
Njegov V6 raspolaze sa 360 konjskih snaga, stoje za citavig 40 KS vise od "turba", ali je samo 0,3 sekunde brzi na ubrzanju - do 100 km/h stize za 4,9 sekundi. Za to je zasluzan maksimalni obrni moment od citavih 500 njutnmetara, kao i automatska transmisija sa sistemom dvostrukog kvacila, dok se pogon salje na sva cetiri tocka. Vrlo lako stize do 200 km/h ( za 20 sekundi ), dok je za maksimalnih 256 km/h potrebno malo strpljenja. Ali, to nam nije predstavljalo nikakav problem, s obzirom da danas niko ne vozi toliko brzo, dok nam se sa druge strane nije svideo rapidan rast potrosnje goriva kako je rasla brzina. Na nasem testu, prosecna potrosnja iznosila je 10,5 litara na 100 predjenih kilometara, uz napomenu da, kada se koristi svih 360 KS, ona iznosi i duplo vise.
Ogromne, 21-incne felne mu bas pristaju, ali doplata za njih iznosi 1.737 evra u Nemackoj i sa sobom obavezno odnose i deo komfora. Osetili smo to na losem delu puta, bas kao sto smo se sjajno proveli kada smo izasli na pistu. Na kvalitetnom asfaltu do izrazaja dolazi i izuzetno precizan upravljacki mehanizam, a prilikom brzih prolazaka kroz krivine "makan GTS" ne pokazuje nikakvu slabost - zasluga ide k elektronski kontrolisanim amortizerima vazdusnog ogibljenja ( doplata oko 1.500 evra), koje cak ne mora da bude podeseno na "sport plus" da bi radio savrseno.
Sada dolzimo do onog nezgodnog dela, a on se tice cene - "makan GTS" staje u Nemackoj od oko 73.500 evra, sto je gotovo 12.500 evra skuplje od "makana S", ciji motor ima samo 20 konjskih snaga manje!
Zato, posle ovoga, nismo sigurni da li ce ovaj "GTS" postati i ostati neciji automobil snova. Ali, morate priznati da mu super stoji ova luda crvena boja!
Ne kudimo ovaj automobil, naprotiv. Ovaj "GTS'' vec na prvi pogled obecava puno zabave, posto niko tako ne bi ofarbao automobil da ne zali da on bude primecen. Boja je crvena, detalji su crni, a zbog sportskog nastupa, nesto nizeg profila zbog tvrdjeg ogibljenja, ovaj "makan" deluje deblje od ostatka porodice. Ali, nimalo nije lenj - verovetno je cak i jako tuzan kada se ne vozi!
Njegov V6 raspolaze sa 360 konjskih snaga, stoje za citavig 40 KS vise od "turba", ali je samo 0,3 sekunde brzi na ubrzanju - do 100 km/h stize za 4,9 sekundi. Za to je zasluzan maksimalni obrni moment od citavih 500 njutnmetara, kao i automatska transmisija sa sistemom dvostrukog kvacila, dok se pogon salje na sva cetiri tocka. Vrlo lako stize do 200 km/h ( za 20 sekundi ), dok je za maksimalnih 256 km/h potrebno malo strpljenja. Ali, to nam nije predstavljalo nikakav problem, s obzirom da danas niko ne vozi toliko brzo, dok nam se sa druge strane nije svideo rapidan rast potrosnje goriva kako je rasla brzina. Na nasem testu, prosecna potrosnja iznosila je 10,5 litara na 100 predjenih kilometara, uz napomenu da, kada se koristi svih 360 KS, ona iznosi i duplo vise.
Ogromne, 21-incne felne mu bas pristaju, ali doplata za njih iznosi 1.737 evra u Nemackoj i sa sobom obavezno odnose i deo komfora. Osetili smo to na losem delu puta, bas kao sto smo se sjajno proveli kada smo izasli na pistu. Na kvalitetnom asfaltu do izrazaja dolazi i izuzetno precizan upravljacki mehanizam, a prilikom brzih prolazaka kroz krivine "makan GTS" ne pokazuje nikakvu slabost - zasluga ide k elektronski kontrolisanim amortizerima vazdusnog ogibljenja ( doplata oko 1.500 evra), koje cak ne mora da bude podeseno na "sport plus" da bi radio savrseno.
Sada dolzimo do onog nezgodnog dela, a on se tice cene - "makan GTS" staje u Nemackoj od oko 73.500 evra, sto je gotovo 12.500 evra skuplje od "makana S", ciji motor ima samo 20 konjskih snaga manje!
Zato, posle ovoga, nismo sigurni da li ce ovaj "GTS" postati i ostati neciji automobil snova. Ali, morate priznati da mu super stoji ova luda crvena boja!
Comments
Post a Comment