
Sajam automobila u New Yorku ugostiće
redizajniranog CLA,
ali i novu verziju GLC-a. Zapravo, radi se o sportskom GLC-u koji stiže
direktno iz AMG-a. Nastavlja se linija vozila AMG 43 sa trolitarskim
turbobenzincem, pa nakon
AMG SLC 43,
AMG C 43 Coupe i
AMG E 43 4Matic stiže i Mercedes-AMG GLC 43.

Naravno, radi se samo o detaljno tuniranom GLC-u koji dobija AMG-ove
elemente kao što su sportska maska motora, hromirani prednji spojler,
crna kućišta retrovizora, 20-inčne AMG-ove alu-felge, novi stražnji
odbojnik, kao i sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cijevi na
stražnjoj strani.
Unutrašnji detalji definitivno su interesantni i to prije svega jer
uključuju novi multifunkcionalni sportski volan, sportska sjedišta i
AMG-ovu tablu sa instrumentima.

Istina, moramo napomenuti da sve ovo zvuči samo kao opsežan tuning
program. Ova linija AMG-ovih vozila nastavlja ono što je nekada bio
AMG-line. Sada koriste izvrsni novi trolitarski turbobenzinac koji u
svojoj najsnažnijoj dosadašnjoj verziji razvija 401 KS. U ovom slučaju,
AMG GLC 43 dobio je motor snažan 365 KS i 520 Nm obrtnog momenta. Uz
novi mjenjač 9G-Tronic, kao i sistem pogona na četiri točka 4Matic,
gradski SUV (nasljednik modela GLK), stiže do 100 km/h za 4,8 sekundi.
Također, dostiže i 250 km/h.

Da bi vozne osobine pratile kozmetičke promjene i novi motor, AMG je
integrisao ovjes AMG Ride Control sa prilagodljivim amortizerima, novi
kočni sistem, novi upravljački sistem, AMG Dynamic Select, kao i mnoštvo
drugih sitnica kojima se naglašava karakter sportskog vozila kompaktnog
GLC-a.
Comments
Post a Comment