


Sustave koje smo na autocesti obožavali, na stazi smo htjeli što prije isključiti jer sva sila elektronskih pomagala ne dozvoljava niti najmanji pokušaj ekshibicije. I nakon kraćeg upoznavanja staze to smo i učinili, te s posebnim guštom maknuli sigurnosni pojas koji nas je predviđajući crni scenarij konstantno preventivno zatezao.

Snažni turbobenzinac od starta je pokazao zube, no tek na visokim okretajima postao je spreman za porciju driftanja. U trenu smo kazaljku okretaja zabili u crveno, stražnji dio krenuo je prestizati prednji, a dvotonski tenk klizio je po boku kao relijaška jurilica.
Takvom osjećaju pridonosi i mogućnost izbora dinamike vožnje (Eco, Comfort, Off-Road, Dynamic i Individual) čemu se prilagođavaju brzi, kao podmazani 8-stupanjski automatski mjenjač, ali i doplatni aktivni zračni ovjes dovoljno čvrst da se prilagodi skliskom i neravnom terenu.
Comments
Post a Comment