Kadilak je model „CT6 plag-in hibrid“ predstavio prošle godine na Salonu
u Šangaju ali su Amerikanci tek sada, gotovo 12 meseci kasnije, u
javnost izašli sa tehničkim detaljima. Kao što se i pretpostavljalo,
„kadilak CT6“ koristi komponente sa druge generacije „ševrolet volta“
koje su adaptirane za korišćenje na platformi sa zadnjim pogonom.
Sistem se sastoji od 2,0-litarskog četvorocilindričnog turbo benzinca, dva elektromotora i litijum-jonskih baterija (16,4 kWh), a ukupna snaga sistema je 449 KS. „Kadilak CT6 plag-in hibrid“ od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,6 sekundi, pri čemu u električnom režimu može da pređe do 50 kilometara. Inače, „kadilak CT6“ se ekskluzivno proizvodi u fabrici u Kini a prodaja bi trebalo da startuje krajem godine.
Sistem se sastoji od 2,0-litarskog četvorocilindričnog turbo benzinca, dva elektromotora i litijum-jonskih baterija (16,4 kWh), a ukupna snaga sistema je 449 KS. „Kadilak CT6 plag-in hibrid“ od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,6 sekundi, pri čemu u električnom režimu može da pređe do 50 kilometara. Inače, „kadilak CT6“ se ekskluzivno proizvodi u fabrici u Kini a prodaja bi trebalo da startuje krajem godine.
Comments
Post a Comment