
Ne spominjemo Phaetona slučajno. Phideon je dug oko 5 metara – dakle, veći je od Passata, a i prvi je Volkswagen naslonjen na Modular Longituninal Matrix platformu. Dakle, iako se radi o automobilu za Kinu ono što se nalazi ispod lima itekako odgovara luksuznom vozilu. Čak i ono što vidimo na limu ne bi bilo radikalno za Evropu ili za SAD. LED svjetla sa klasičnim modernim Volkswagenovim stilom uklopljena su uz veliku masku. Također, Phideon ima itekako dugo međuosovinsko rastojanje tako pružajući ogroman prostor ispred zadnjih sjedišta. Ova karakteristika je itekako cijenjena u Kini.

Phideon je također dobio i zračni ovjes, vrata koja se sama zatvaraju, kameru koja “vidi i po noći (prvi put u VW-u), kao i mnoštvo standardnih naprednih osobina kao što su sistem za automatsko parkiranje, pametni tempomat, velika sjedišta nazad i slično.
Phideon stiže u Kinu već ove godine, a ovaj predstavljen na Sajmu automboila u Ženevi pogonjen je trolitarskim turbobenzincem V6 snažnim 300 KS. Također, opremljen je i sistemom pogona na četiri točka. Pored ovog motora, Volkswagen već radi na hibridu, kao i na dvolitarskm turbobenzincu.
Comments
Post a Comment