Najiščekivaniji
model godine sprema se za ulazak na tržište: počev od meseca aprila,
rezervacija novog modela Giulia biće moguća na svim tržištima područja
Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sa posebnom cenom za svaku od
zemalja...
Na svetskoj
pretpremijeri, posetioci Međunarodnog salona automobila u Ženevi imaće
prilike da vide četiri verzije novog modela, koje će predstaviti bogatu
paletu na početku prodaje, sa tri nivoa opreme (Giulia, Super i
Quadrifoglio), šest novih motora: 150 ili 180 KS 2.2 dizel sa
šestostepenim manualnim ili osmostepenim automatskim menjačem, 200KS
2,0-litarskog osmostepenim automatskim i 2,9 litarskim V6 BiTurbo
benzincem sa 6stepenim menjačem.
Alfa Romeo Giulia
Nova Giulia se ističe svojim karakterističnim italijanskim dizajnom, sa nepogrešivim smislom za proporcije, jednostavnošću i superiornim kvalitetom završne obrade. U srcu ove automobilske „kreacije“ nalazi se vozač i njegova želja za uživanjem u neponovljivom doživljaju vožnje.

Izbor pogona na zadnjoj osovini ne predstavlja samo ukazivanje poštovanja najautentičnijim korenima legendarnog brenda Alfa Romeo: to je i tehničko rešenje koje pruža vrhunske performanse i neverovatnu zabavu. Još jedna bitna pojedinost modela Giulia jeste optimalna raspodela težine na obe osovine, kao i sofisticirano vešanje (patent brenda Alfa Romeo) i najdirektnije upravljanje na tržištu. Pored toga, Alfa Romeo Giulia kombinuje izvanredne performanse motora i upotrebu ultra-lakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozit aluminijuma i plastike, u cilju postizanja najboljeg odnosa težine i snage (koeficijent manji od 3 na verziji Quadrifoglio).
Alfa Romeo Giulia
Nova Giulia se ističe svojim karakterističnim italijanskim dizajnom, sa nepogrešivim smislom za proporcije, jednostavnošću i superiornim kvalitetom završne obrade. U srcu ove automobilske „kreacije“ nalazi se vozač i njegova želja za uživanjem u neponovljivom doživljaju vožnje.

Izbor pogona na zadnjoj osovini ne predstavlja samo ukazivanje poštovanja najautentičnijim korenima legendarnog brenda Alfa Romeo: to je i tehničko rešenje koje pruža vrhunske performanse i neverovatnu zabavu. Još jedna bitna pojedinost modela Giulia jeste optimalna raspodela težine na obe osovine, kao i sofisticirano vešanje (patent brenda Alfa Romeo) i najdirektnije upravljanje na tržištu. Pored toga, Alfa Romeo Giulia kombinuje izvanredne performanse motora i upotrebu ultra-lakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozit aluminijuma i plastike, u cilju postizanja najboljeg odnosa težine i snage (koeficijent manji od 3 na verziji Quadrifoglio).
U skladu sa
tradicijom brenda Alfa Romeo, nova Giulia nudi jedinstvena tehnička
rešenja koja je čine liderom u svom segmentu. Neka od sofisticiranijih
rešenja su Integrisani sistem kočenja (IBS) koji znatno skraćuje
zaustavni put, kao i aktivno vešanje koje pruža izuzetnu udobnost. Samo
na verziji Quadrifoglio, tehnologija raspodele obrtnog momenta (Torque
Vectoring) pruža izvanrednu kontrolu stabilnosti, dok sistem Active Aero
Splitter omogućava upravaljanje potisnom silom pri velikim brzinama.
U Ženevi će biti predstavljene četiri verzije: tri modela Giulia Super sa 180KS 2.2 litra dizel ili 200KS 2.0 litra benzinac kao i jedna Giulia Quadrifoglio sa 510KS 2.9 litra V6 BiTurbo benzinac.
Konkretno, Giulia Super verzije imaju veoma kvalitetnu kožnu opremu sa kožnim sedištima i tablom , kombinovanom sa pravim drvetom , kao i 18-inčnim alu-felnama, 8,8inčnim Connect Nav infotanment sistemom i ekskluzivnim aluminijumskim tasterima za menjanje brzina fiskiranim u središtu volana. Izložena Giulia Quadrifoglio u Competioon Red boji je u sportskoj verziji sa 19inčnim ultra lakim točkovima, karbonsko keramičkim koćnicama i Sparco sedištima sa spoljašnošću od karbonskog vlakna.
U Ženevi će biti predstavljene četiri verzije: tri modela Giulia Super sa 180KS 2.2 litra dizel ili 200KS 2.0 litra benzinac kao i jedna Giulia Quadrifoglio sa 510KS 2.9 litra V6 BiTurbo benzinac.
Konkretno, Giulia Super verzije imaju veoma kvalitetnu kožnu opremu sa kožnim sedištima i tablom , kombinovanom sa pravim drvetom , kao i 18-inčnim alu-felnama, 8,8inčnim Connect Nav infotanment sistemom i ekskluzivnim aluminijumskim tasterima za menjanje brzina fiskiranim u središtu volana. Izložena Giulia Quadrifoglio u Competioon Red boji je u sportskoj verziji sa 19inčnim ultra lakim točkovima, karbonsko keramičkim koćnicama i Sparco sedištima sa spoljašnošću od karbonskog vlakna.
Nova Giulietta i novi Mito

Vesti iz brenda Alfa Romeo ne završavaju se na željno iščekivanom modelu Giulia; zapravo, brend je doživeo potpuni preobražaj. Reflektori će biti upereni i u nove modele Giulietta i Mito, dva restilizovana modela koja dele primetnu porodičnu sličnost sa očaravajućim modelom Giulia, što se vidi po novom prednjem kraju na kome se nalaze unikatna rešetka hladnjaka i legendarni trolisni nos, verovatno jedan od najprepoznatljivijih i najslavnijih simbola u svetu automobilizma. Stil slova u nazivima „Giulietta“ i „Mito“ takođe upućuje na model „Giulia“, a oba automobila nose redizajnirani logo brenda Alfa Romeo.
Palete ova dva nova modela osmišljene su i optimizovane tako da kupci mogu brže i jednostavnije da odaberu verziju koja najbolje odgovara njihovim sklonostima i potrebama, i da je zatim prilagode dodatnom opremom i dodacima. Nova Giulietta dolazi sa pregršt važnih inovacija, uključujući naglašeniji sportski karakter, kao i jedinstveni 1,6-litarski turbo dizel motor JTDm sa 120 KS, uparen sa inovativnim automatskim sistemom prenosa Alfa TCT, i neverovatno korisnim LIVE uslugama na sistemu Uconnect 6.5". Nova Giulietta koja će na glavnim evropskim tržištima biti u prodaji od početka marta, u Ženevi je predstavljena u dve verzije: verzija visokih performansi 240 KS Veloce 1750 Turbo Petrol i verzija 120 KS Super 1.6 JTDm, obe sa automaskim TCT prenosom. Eksterijer prve verzije je naročito upadljiv, zahvaljujući novim sportskim branicima sa crvenim detaljima, antracit boji, staklenom krovu, Brembo kočionim sistemom i novim 18-inčnim alu-felnama. Isti sportski pečat dat je i enterijeru, koji naglašavaju sportska sedišta od kože i alkantare sa crvenim šavovima. Pored verzije Giulietta Veloce, radoznali posetioci moći će da se upoznaju i sa verzijom Super sa crvenim kleštima, i novim 18-inčnim alu-felnama.
Isti sportski
utisak odaje i na enterijeru, sa naglašenim sportskim kožnim sedištima i
Alcantara crvenim štepom i kožnim volanom. Pored Giulietta Veloce
verzije, radoznali posetioci će moći bliže da upoznaju Super verziju sa
tobako kožnim sedištima, novom tablom s mat finišom , 18inčnim
aluminijumskim felnama , hromiranim spoljašnjim ramom i novim izduvnim
sistemom.
Na svetskoj pretpremijeri, novi Mito će takođe debitovati na štandu brenda Alfa Romeo, uz mnoštvo osveženih detalja, ali i dalje pozicioniran kao mali sportski automobil sposoban da pridobije kupce koje privlače njegov italijanski stil i tehnička izvrsnost, za potpuni užitak u vožnji. Međunarodni sajam automobila u Ženevi biće centralno mesto za predstavljanje sportskije verzije u ovoj paleti – turbo benzinska verzija Veloce 1.4 MultiAir sa 170 KS i automatskim TCT prenosom – uz nova sporska sedišta marke Sabelt tapacirana crnom tkaninom i Alcantara presvlakama. Novi Mito biće dostupan širom Italije i Francuske počev od juna, a u ostalim zemljama od septembra meseca.

Vesti iz brenda Alfa Romeo ne završavaju se na željno iščekivanom modelu Giulia; zapravo, brend je doživeo potpuni preobražaj. Reflektori će biti upereni i u nove modele Giulietta i Mito, dva restilizovana modela koja dele primetnu porodičnu sličnost sa očaravajućim modelom Giulia, što se vidi po novom prednjem kraju na kome se nalaze unikatna rešetka hladnjaka i legendarni trolisni nos, verovatno jedan od najprepoznatljivijih i najslavnijih simbola u svetu automobilizma. Stil slova u nazivima „Giulietta“ i „Mito“ takođe upućuje na model „Giulia“, a oba automobila nose redizajnirani logo brenda Alfa Romeo.
Palete ova dva nova modela osmišljene su i optimizovane tako da kupci mogu brže i jednostavnije da odaberu verziju koja najbolje odgovara njihovim sklonostima i potrebama, i da je zatim prilagode dodatnom opremom i dodacima. Nova Giulietta dolazi sa pregršt važnih inovacija, uključujući naglašeniji sportski karakter, kao i jedinstveni 1,6-litarski turbo dizel motor JTDm sa 120 KS, uparen sa inovativnim automatskim sistemom prenosa Alfa TCT, i neverovatno korisnim LIVE uslugama na sistemu Uconnect 6.5". Nova Giulietta koja će na glavnim evropskim tržištima biti u prodaji od početka marta, u Ženevi je predstavljena u dve verzije: verzija visokih performansi 240 KS Veloce 1750 Turbo Petrol i verzija 120 KS Super 1.6 JTDm, obe sa automaskim TCT prenosom. Eksterijer prve verzije je naročito upadljiv, zahvaljujući novim sportskim branicima sa crvenim detaljima, antracit boji, staklenom krovu, Brembo kočionim sistemom i novim 18-inčnim alu-felnama. Isti sportski pečat dat je i enterijeru, koji naglašavaju sportska sedišta od kože i alkantare sa crvenim šavovima. Pored verzije Giulietta Veloce, radoznali posetioci moći će da se upoznaju i sa verzijom Super sa crvenim kleštima, i novim 18-inčnim alu-felnama.

Na svetskoj pretpremijeri, novi Mito će takođe debitovati na štandu brenda Alfa Romeo, uz mnoštvo osveženih detalja, ali i dalje pozicioniran kao mali sportski automobil sposoban da pridobije kupce koje privlače njegov italijanski stil i tehnička izvrsnost, za potpuni užitak u vožnji. Međunarodni sajam automobila u Ženevi biće centralno mesto za predstavljanje sportskije verzije u ovoj paleti – turbo benzinska verzija Veloce 1.4 MultiAir sa 170 KS i automatskim TCT prenosom – uz nova sporska sedišta marke Sabelt tapacirana crnom tkaninom i Alcantara presvlakama. Novi Mito biće dostupan širom Italije i Francuske počev od juna, a u ostalim zemljama od septembra meseca.
Comments
Post a Comment