VOZILI SMO NISSAN NAVARU NP300


Potpuno nova Nissan NP300 Navara otvoreno se želi nametnuti kao novo mjerilo u klasi pick-upova nosivosti jedne tone i donosi najbolje od Nissanovog iskustva kao vodećeg proizvođača crossovera i osamdesetgodišnjeg iskustva u razvoju i proizvodnji robusnih i pametno konstruiranih pick-upova.



U razvoju nove generacije modela, inženjeri su se ponajprije usredotočili na poboljšanje udobnosti i uglađenosti uz zadržavanje Navarinih terenskih sposobnosti, izdržljivosti i nosivosti. Novi je model potpuno obnovljena verzija prethodne generacije, s robusnom i izdržljivom šasijom koja se odlikuje brojnim tehnološkim rješenjima osmišljenim za još bolje vozne osobine i veću praktičnost.



Zahvaljujući DNK najboljih crossovera u svojim klasama, Qashqaija, X-Traila i Jukea, nova NP300 Navara u segment pick-upova donosi novu razinu uglađenosti, vrhunski dizajn, udobnost, kvalitetu te tehnologije dosad neviđene u tom segmentu.

Uvođenje garancije proizvođača u trajanju od pet godina / 160.000 km, dosad nepoznatog u segmentu pick-upova, svjedoči odlikama vozila i vozačima garantuje bezbrižnost.



Povećanje uglađenosti i pružanje vozačkog iskustva poput onog u crossoverima je bio jedan od najvažnijih zadataka inženjera koji su radili na razvoju NP300 Navare. Kako bi se to postiglo bez ugrožavanja hvaljenih terenskih sposobnosti vozila, Nissan je za izvedbu sa dvostrukom kabinom razvio potpuno novi sistem zadnjeg ovjesa sa pet prihvatnih tačaka, što je znatno poboljšalo udobnost u vožnji i vozne sposobnosti, a i 20 kg je lakši od ovjesa sa lisnatim oprugama, korištenog na prethodnoj generaciji.




Prvi kilometri koje smo napravili u Navari otkrili su nam veliki napredak u komforu i uglađenosti vožnje. Dosta manje buke i udobiniji ovjes napravili su veliku razliku, pa za razliku od prethodnih generacija više nemate utisak vožnje modifikovanog teretnog vozila. Navara je sada i vrlo komforan putni auto, koji je zadržao sve terenske ali i teretne osobine svojih prethodnika.



Nissanove inovacije put su pronašle i do sanduka, koji se odlikuje Nissanovim hvaljenim sistemom za osiguranje tereta C-kanalima. Robusni kanali na zadnjoj pregradi kabine i bočnim stranicama vlasnicima omogućavaju potpuno prilagodljivo učvršćivanje osjetljivog tereta. Budući da se kopče mogu pomicati uzduž kanala u obliku slova C, čak se i najneobičnije oblikovan teret može jednostavno privezati.



Kako bi vlasnici mogli utovariti još više tereta, sanduk nove verzije sa dvostrukom kabinom je 67 mm duži nego kod prethodne generacije, a ukupna utovarna dužina od 1.578 mm je najveća u klasi. Dužina sanduka izvedbe sa jednostrukom kabinom je duga 1.788 mm.



Najpristupačnija Navara sa duplom kabinom kod nas košta 63.700 KM, a dolazi paketom opreme Visia i 2,3-litarskim turbodizelskim motorom od 163 KS. Ponuđena je i pristupačnija verzija sa produženom kabinom koja sa istim motorom i opremom košta 62.200 KM. Snažnija verzija ovog motora sa 190 KS dolazi uz paket opreme Acenta N-Connecta i sa duplom kabinom košta 79.800 KM. Za one kojima je potreban automatski mjenjač Nissan nudi Navaru sa 7-stepenim automatskim mjenjačem i motorom od 190 KS što uz Acenta paket opreme košta 85.400 KM do registracije.


Comments