Lansiranje je već najavljeno za 2017., a u međuvremenu je peta generacija A8 primećena i uslikana na putu tokom test vožnje kroz Austriju i južnu Nemačku. Inspiraciju vuče iz Prologue koncepta, i krije značajno drugačiji dizajn u odnosu na odlazeći model i čini se nešto dužim. Doduše, ovde može biti reč o A8 L.
Linija
krova se čini nižom, što automobilu daje vitkiji profil, a sveukupan utisak je
da se radi o značajno lakšem automobilu.
Prototip
je temeljno kamufliran, a klirens je mali, što znači da Audi verovatno testira
ogibljenje automobila. Napred dominira heksagonalni gril, različit u odnosu na
A4, a isto se može reći i za prednja svetla, koja su drugačijeg oblika. Zadnji
deo je takođe ugostio signalnu grupu oštrijih uglova.
Fotografija
enterijera još uvek nema, ali sigurno je da će A8 biti vlasnik Audi Virtual
Cockpita, jer je on već dostupan kao opcija kod mnogo jeftinijeg A4. Na novom
A8, ovo rešenje će sigurno biti standardno, zajedno sa najnaprednijim MMI
info-zabavnim sistemom do sada, podržanim sistemom kontrole putem gestova i
OLED monitorom.
Već
smo spomenuli da će opcioni pilot sistem za saobraćajne gužve biti kadar da
autonomno pokreće vozilo do brzine od 60 km/h, ali samo na autoputevima.
Naravno, masa će biti značajno smanjena zahvaljujući MLB Evo platformi.
Comments
Post a Comment