Da li je Audi predugo čekao sa redizajnom kompaktnog ''A3''? Četiri godine na tržištu nije ozbiljan vremenski period koji bi trebao da zabrine proizvođače, ali Audi je morao da vodi i računa o konkurenciji. Kako god, pred nama je obnovljeni '' audi A3'' koji se od prethodnika razlikuje po nekoliko novih bora na prednjim i zadnjim branicima, ''oštrijim'' farovima sada i sa LED matriks svetlima ( doplata - 980 evra ) i drugačijom grafikom zadnjih svetala. I to bi bilo sve.
Najvidljiviji napredak je urađen u kabini, gde se sada može dobiti, iz drugih modela poznati ''virtualni kokpit'' sa velikim TFT ekranom dijagonale 12,3 inča.
Iskreno, digitalna instrument tabla ( dopalta od 310 evra u zavisnosti od paketa opreme ) je osveženje koje je bilo potrebno ''audiju A3'' koji je sada ekskluzivniji model u odnosu na glavne rivale: ''BMW Serije 1'' i ''Mercedes A-klase''. Vozač jednostavno može da izgled ekrana prilagođava svojim potrebama i da i pri tome dobija veoma mnogo informacija bez da sklanja pogleda sa puta. Nemački proizvođač je dosta pojednostavio kretanje menijima, a pored dorađenog MMI sistema, vozačima se nudi i mogućnost povezivanja sa internetom pomoću integrisane SIM kartice ( doplata - 350 evra ).
Prodaja redizajniranog ''audija A3'' počinje u julu kada ćemo i saznati cenu za srpsko tržište. U Nemačkoj, ''sportbek'' verzija sa malim trocilindričnim benzincem košta od 24.000 evra, dok je cena testiranog modela sa opcijom ''S-tronik'' menjačem 33.050 evra. Više teksta u novom Auto Bildu.
Comments
Post a Comment