PRVA VOŽNJA: AUDI A3 SPORTBACK


Da li je Audi predugo čekao sa redizajnom kompaktnog ''A3''?  Četiri godine na tržištu nije ozbiljan vremenski period koji bi trebao da zabrine proizvođače, ali Audi je morao da vodi i računa o konkurenciji. Kako god, pred nama je obnovljeni '' audi A3'' koji se od prethodnika razlikuje po nekoliko novih bora na prednjim i zadnjim branicima, ''oštrijim'' farovima sada i sa LED matriks svetlima ( doplata - 980 evra ) i drugačijom grafikom zadnjih svetala. I to bi bilo sve.


Najvidljiviji napredak je urađen u kabini, gde se sada može dobiti, iz drugih modela poznati ''virtualni kokpit'' sa velikim TFT ekranom dijagonale 12,3 inča.



Iskreno, digitalna instrument tabla ( dopalta od 310 evra u zavisnosti od paketa opreme ) je osveženje koje je bilo potrebno ''audiju A3'' koji je sada ekskluzivniji model u odnosu na glavne rivale: ''BMW Serije 1'' i ''Mercedes A-klase''. Vozač jednostavno može da izgled ekrana prilagođava svojim potrebama i da i pri tome dobija veoma mnogo informacija bez da sklanja pogleda sa puta. Nemački proizvođač je dosta pojednostavio kretanje menijima, a pored dorađenog MMI sistema, vozačima se nudi i mogućnost povezivanja sa internetom pomoću integrisane SIM kartice ( doplata - 350 evra ).


Prodaja redizajniranog ''audija A3'' počinje u julu kada ćemo i saznati cenu za srpsko tržište. U Nemačkoj, ''sportbek'' verzija sa malim trocilindričnim benzincem košta od 24.000 evra, dok je cena testiranog modela sa opcijom ''S-tronik'' menjačem 33.050 evra. Više teksta u novom Auto Bildu.

Comments