Baziran na serijskom modelu Clio RS, uz brojne modifikacije, jubilarni koncept umesto 1.6 benzinca sa 200 ks, za pogon koristi agregat iz Renaulta Megane RS 275 Trophy R. To znači da ispod haube krije 2.0 litarski turbo motor sa čak 275 "konja".
Automobil je postavljen na 19 inčne alu točkove, a karoserija je proširena za 60 mm. Čitav prednji deo je ponovo projektovan kako bi se smestio novi motor i odgovarajući sistem za hlađenje.
Amortizeri su preuzeti takođe od modela Megane RS 275 Trophy R, kao i kočni sistem sa čeličnim diskovima prečnika 350 mm, dok je zadnja osovina iz reli verzije Clio R3T.
Renault Sport je za sada izradio samo dva primerka ovog automobila, žuti koji se koristi za promotivne svrhe, i crni koji služi kao razvojno test vozilo.
Ideja je da Clio RS 16 bude naslednik čuvenog modela Clio V6 RS iz 2003.
Renault razmatra mogućnost da automobil uđe u serijsku proizvodnju, ali pre toga želi da obavi podrobna testiranja vozila.
"Preliminarni testovi potvrdili su da je moguće dobiti funkcionalni automobil uklapanjem motora iz Megana RS 275 Trophy R u maleni Clio, ali moramo da budemo potpuno sigurni", kažu u francuskom proizvođaču.
U slučaju da kompanija odobri produkcijsku verziju, Clio RS 16 će biti izrađen u maloj seriji i koštaće oko 45.000 evra.
Comments
Post a Comment