Zanimljivo je da su se Francuzi odlučili da „pežo 3008 GT“ pokreće dizel
motor, i to 2,0-litarski BlueHDI sa 180 konja i šestostepenim
automatskim menjačem. U top-paketu dolaze i aerodinamički dodaci,
točkovi od 19 inča, stakleni panoramski krov, kožna sportska sedišta sa
funkcijom masaže, adaptivni tempomat...
U Evropi će biti dostupni benzinci 1.2L turbo sa 130KS i 1.6L sa 165KS, kao i dizelaši 1.6L sa 100KS ili 120KS i 2.0L sa 150KS ili 180KS. U zavisnosti od verzije, kupcima će na raspolaganju stajati šestostepeni manuelni i šestostepeni automatski menjač.
Takođe, Pežo je za novi „3008“ ponudio i „GT lajn“ paket opreme koji može da se kombinuje sa praktično svim motorima u ponudi a donosi puna LED svetla, indukcioni punjač za mobilni telefon, 3D navigacioni sistem, paket sistema bezbednosti...
U Evropi će biti dostupni benzinci 1.2L turbo sa 130KS i 1.6L sa 165KS, kao i dizelaši 1.6L sa 100KS ili 120KS i 2.0L sa 150KS ili 180KS. U zavisnosti od verzije, kupcima će na raspolaganju stajati šestostepeni manuelni i šestostepeni automatski menjač.
Takođe, Pežo je za novi „3008“ ponudio i „GT lajn“ paket opreme koji može da se kombinuje sa praktično svim motorima u ponudi a donosi puna LED svetla, indukcioni punjač za mobilni telefon, 3D navigacioni sistem, paket sistema bezbednosti...
Comments
Post a Comment