U Fordu navodno trenutno razmatraju mogućnosti razvoja i proizvodnje tzv. high-performance
modela Focus RS500 koji bi se u ponudi smjestio iznad standardnog RS-a.
Točnije, Motor Mag javlja, pozivajući se na insajdere, kako bi ovaj
model mogao postati hatchback s najboljim ubrzanjem u povijesti
autoindustrije.
Nadalje, spomenuti izvori tvrdi kako će ovaj automobil pokretati unaprjeđena verzija 2,3-litrenog 4-cilindričnog EcoBoost motora čija će snaga i najveći okretni moment biti osjetno povišeni u odnosu na trenutnih 350 KS i 440 (470) Nm. Također, umjesto standardnog 6-stupanjskog ručnog u ovaj bi se model kao dio standardne opreme ugrađivao sportski dotjerani automatski mjenjač s dvije spojke, a vjerojatne su i dorade ovjesa, upravljača, kočnica te sustava pomoći vozaču.
Nadalje, RS500 bi se o osnovnog Focusa RS razlikovao i novim aero paketom koji će mu dati i agresivniji izgled, pojedini dijelovi karoserije bi bili izrađeni od plastike ojačane ugljičnim vlaknima, dijelovi ovjesa od aluminija i sl. što bi doprinijelo smanjenju mase vozila isto kao i ogoljavanje interijera, uklanjanje nekih dijelova zvučne izolacije i sl.
Za sada još nije poznato kada će Ford donijeti konačnu odluku o davanju zelenog svjetla za ovaj automobil, no navodno ona će ovisiti o prodajnom uspjehu standardnog RS-a prema kojem će vodstvo ovog proizvođača procijeniti veličinu tržišta, odnosno potencijalnu potražnju za ovu još ekstremniju verziju.
Nadalje, spomenuti izvori tvrdi kako će ovaj automobil pokretati unaprjeđena verzija 2,3-litrenog 4-cilindričnog EcoBoost motora čija će snaga i najveći okretni moment biti osjetno povišeni u odnosu na trenutnih 350 KS i 440 (470) Nm. Također, umjesto standardnog 6-stupanjskog ručnog u ovaj bi se model kao dio standardne opreme ugrađivao sportski dotjerani automatski mjenjač s dvije spojke, a vjerojatne su i dorade ovjesa, upravljača, kočnica te sustava pomoći vozaču.
Nadalje, RS500 bi se o osnovnog Focusa RS razlikovao i novim aero paketom koji će mu dati i agresivniji izgled, pojedini dijelovi karoserije bi bili izrađeni od plastike ojačane ugljičnim vlaknima, dijelovi ovjesa od aluminija i sl. što bi doprinijelo smanjenju mase vozila isto kao i ogoljavanje interijera, uklanjanje nekih dijelova zvučne izolacije i sl.
Za sada još nije poznato kada će Ford donijeti konačnu odluku o davanju zelenog svjetla za ovaj automobil, no navodno ona će ovisiti o prodajnom uspjehu standardnog RS-a prema kojem će vodstvo ovog proizvođača procijeniti veličinu tržišta, odnosno potencijalnu potražnju za ovu još ekstremniju verziju.
Comments
Post a Comment