VELIKI TEST: ISUZU D-MAX MONSTER TRUCK




‘’ČUDOVIŠTE‚‚ ZA MOČVARU I PRAŠUMU

Od početka priče o Isuzuovom ‚‚čudovišnom kamionu’’ treba biti obazriv i imati u vidu to kome je on namenjan. Jer, kao što se iz naslova teksta može zaključiti, ovde nije reč o običnom pikapu, ili klasičnom radnom, dostavnom vozilu, već o nečemu sasvim specifičnom. Pre svega, ‘’D-maks Monster trak‚‚ uopšte nije namenjen za vožnju na asfaltu, čak nije ni prikladan da se većom brzinom vozi na konvencionalnom putu. Što zbog velikih točkova sa ‘’kramponskim‚‚ pneumaticima, što zbog nezgodnog upravljača, obuzdavanje ovog pikapa na asfaltu pretvara se u pravu borbu, a buka u kabini, upravo zbog guma, postaje skoro neizdržljiva.


HVALIMO: Veliki klirens čini ovaj pikap dominantnim i na najsurovijim terenima
ZAMERAMO: Terenski pneumatici stvaraju buku u kabini

DOMAĆI PROJEKAT


Iako je, u osnovi,  klasični ‚‚D-Max’’, ovaj pikap ne bi bio to što jeste, da nije prošao kroz radionicu novosadske firme Trio Motors, koja je, inače, uvoznik i prodavac Isuzuovih vozila. Naime, u njega je ugrađeno skoro sve što je potrebno za vožnju po najsurovijim terenima, a ovaj ‚‚monster trak’’ može biti opremljen čak i bogatije, u zavisnosti od želje budućeg vlasnika. Ovaj koji smo mi vozili, imao je naknadno ugrađen bul-bar, kao i rol-bar, vitlo, takozvani ‚‚snorkel’’, odnosno dodatak kojim se usis vazduha u motor izmešta visoko iznad samog motora, što omogućava prolazak kroz vodu koja ide i do ivice prozora, odnosno za nesmetano prolaženje i kroz vodu dublju od jednog metra. Tu su i LED svetla, krovni nosači, deflekroti vazduha, bočne oplate, crna mat folija i još mnogo toga. Od mehaničkih izmena koje dodatno olakšavaju ofroud vožnju, montirani su specijalni pneumatici, kao i podesivi ‚‚lift-kit’’, odnosno amortizeri čiji se hod može podešavati, pa i klirens po potrebi i u zavisnosti od terena, može biti veći ili manji, ali se ta podešavanja moraju obaviti u servisu.


U ovom specijalnom, ‚‚monster trak’’ izdanju, ostavlja utisak ozbiljnog, pa čak i ekstremnog terenca, a zbog svih prepravki i dodatne opreme, njegova cena iznosi 37.280 evra, što je za oko 12.000 evra više u odnosu na standardnu verziju japanskog pikapa.


Isuzu D-Max 2.5 TD Crew 4x4 Planet

Dužina: 5.315 mm
Međ. osovinsko rastojanje: 3.095 mm
Visina: 1.685 mm
Širina: 1.860 mm
Maks. nosivost: 980 kg
Gorivo: dizel
Broj ventila: 16
Zapremina : 2.499 ccm
Snaga ( kW/ KS): 120/163
Maks. obrtni moment: 400 Nm pri 2.500 o/min
Ubrzanje od 0 do 100 km/h: nema podataka
Maksimalna brzina: 180 km/h
Potrošnja: ( l/100 km )
Grad: 8,9
Put: 6,5
Prosek: 7,4
Cena: 37.280 evra

Comments