Vozi se kao ``mini``, a kosta kao ``veliki``
Novi ``Q2`` je manji od ``audija A3``, ali je dosta skuplji. Da li se isplati dodati nekoliko hiljada evra vise za kompaktni SUV koji ce se na srpskom trzistu pojaviti krajem avgusta?
Zivimo u ludom svetu! Sa jedne strane, imamo automobile koji su se proslavili jer nude najbolji odnos ulozenog i dobijenog, koji su prostrani, dobro opremljeni i pristupacni svima. To je normalno, slozicete se? Medjutim, tu su i SUV modeli kod kojih... ne vazi nista! Dobro, visoko sedenje je u modi, ali to je sve. Zbog cega su mali, neprakticni i uzasno skupi automobili toliko popularni? Novi ``audi Q2`` je takav slucaj. Jasno nam je da ekipa iz Ingolstata sa malim SUV-om zeli da pomrsi slavu ``mini kantrimenu``, a samim tim i BMW-u. Ipak, lako se moze dogoditi da zrtva bude i clan porodice - ``audi A3``.
GLAVNI RIVAL: MINI COUNTRYMAN
Mini je prvu generaciju ``kantrimena`` predstavio 2010. godine i mali SUV se pokazao kao pun pogodak. Sa duzinom od 4,1 metara, ``kantrimen`` je tek nesto kraci od ``audija Q2``. Baznu verziju pokrece 1,6-litarski motor sa 98 KS i automobil u Srbiji kosta od 19.990 evra. Pretpostavlja se da ce Mini do kraja godine predstaviti potpuno novi ``kantrimen`` koji ce biti 10 centimetara duzi od aktuelnog modela.
To je uglavnom zbog dizajna. Iako je Audi nedavno osvezzio model ``A3``, mali ``Q2`` donosi potpuno drugaciji i moderniji pristup. Hrabar, izuzetno kompaktan i privlacan, ``audi Q2`` moze da posluzi nemackom brendu za izlazak iz dizajnerskog corsokaka, mada nas izgled zadnjih svetala jako podseca na resenje sa ``folksvagen pola``. Takodje, dvobojni C stub nam je poznat sa sportskog ``audija R8``. Na kraju krajeva, Audi je odradio prilicno dobar posao i ``Q2`` uvodi svet malih SUV-ova u novi format.
Dizajn je jedna stvar, a sta je sa dimenzijama? I, Audi je ponovo pronasao zlatnu sredinu - ``Q2`` je dugacak 4,19 metara i parkiranje je decija igra. Siroki C stub otezava posao pri manevrisanju, ali to je problem s kojim se suocavaju i drugi modeli u klasi. Spolja mali, a unutra veliki - ovo je jos jedan nacin da se opise Audijev SUV koji raspolaze iznenadjujuce prostranom kabinom. Mozda nam necete verovati na rec, ali na zadnjoj klupi mogu da se smeste i putnici visoki dva metra koji nece imati problema sa prostorom za glavu i kolena. Recimo, u 4,42 metra dugackom ``mercedesu GLA`` to nije moguce. Zapremina prtljaznika ``audija Q2`` je 405 litara - dovoljno za svakodnevnu upotrebu. Dva velika kofera sa lakocom mogu da se smeste, a ostaje jos dovoljno prostora za jednu ili dve torbe.
Sto se cene tice, za srpsko trziste jos nije formirana i bice poznata tek krajem avgusta kada ce i poceti prodaja. Takodje, ni u Nemackoj cenovnik nije odredjen do kraja i pretpostavlja se da ce bazna verzija sa trocilindricnim benzinskim motorom ( 115 KS ) i manuelnim menjacem kostati oko 23.000 evra. Malo ili puno? Dovoljno je reci da su ``audi A3`` i rivalski ``mini kantrimen`` jeftiniji oko 3.000 evra.
Comments
Post a Comment