Citroen je predvideo široke mogućnosti personalizacije ovog automobila pa će uz 36 kombinacija boja eksterijera (tri boje krova) i brojnih varijanti enterijera, kupcima ponuditi i jeftiniju, "ogoljenu" verziju bez zaštitnih elemenata na vratima.
Bogata opciona oprema uključuje i 3D satelitsku navigaciju, sa informacijama o izmenama u saobraćaju koje su dostupne u realnom vremenu, upozorenje na druga vozila u mrtvom uglu, asistenciju prilikom polaska uzbrdo, kao i detekciju i upozorenje na pojavu umora kod vozača.
Za one koji žele da ovekoveče svoja putovanja, novi C3 u ponudi ima i ConnectedCam sistem koji se sastoji od širokougaone kamere povezane sa vebom. Vozač jednostavnim pritiskom na dugme beleži fotografije i video snimke (kada auto nije u pokretu) u trajanju do 20 sekundi, i postavlja ih na društvene mreže.
Motorizacija obuhvata trocilindarske PureTech benzince sa 68, 82i 110 ks, kao iBlueHDi dizelaše koji proizvode 75 i 100 ks. Kupci mogu da biraju između manuelnog šestobrzinskog menjača i automatika sa istim brojem stepeni prenosa.
Citroen C3 za 2017, nakon premijere na sajmu automobila u Parizu, trebalo bi do kraja godine da se nađe u prodajnim salonima. Više tehničkih detalja i podaci o cenama biće saopšteni naknadno.
Comments
Post a Comment