Peta
generacija Nissan Micre, predstavljena na Salonu automobila održanom
2016. u Parizu, potpuno je nova, odvažna i revolucionarna vizija
Micre...
Namenjena evropskom tržištu, najvećem svetskom tržištu malih gradskih automobila, peta generacija Micre će pleniti pažnju izgledom, a pre svega snažnom linijom koja se prostire celom dužinom karoserije. Niža je, šira i duža od prethodnika i nudi prostraniju unutrašnjost. Novi su i turbomotori smanjenog obima, okretna šasija i bogata ponuda inovativne sigurnosne opreme. „Kada je pre trideset godina predstavljena prva Micra, došlo je do prave revolucije u segmentu malih gradskih automobila i tada je započelo novo poglavlje u Nissanu. Peta generacija Micre jednako je revolucionarna i podići će letvicu u pogledu onoga što kompaktni automobil može i treba da ponudi kupcima,” rekao je Carlos Ghosn, glavni direktor Nissana. „Nova Micra ide stopama Qashqai-ja i Juke-a i ističe položaj Nissan-a kao lidera u oblasti dizajna automobila. Ona je i dokaz naše namere da se takmičimo u samom vrhu B segmenta u Evropi, najvećem i najkonkurentnijem tržištu B segmenta na svetu.” Dizajn Micra pete generacije verno prati dizajn Sway-a, konceptnog automobila predstavljenog na Ženevskom salonu automobila 2015. i predstavlja novi izraz koji postižu jedinstveni elementi dizajna i senzualna linija. Jedinstveni elementi dizajna uključuju prepoznatljivu prednju masku V-motion od koje se do zadnjeg kraja proteže oštra linija, svetla u obliku bumeranga i plutajući krov koji ostavlja utisak prozračnosti. Ostala obeležja uključuju zadnje ručice, vrata skrivene u C-nosačima i rastegnutu liniju krova s integrisanim spojlerom koji poboljšava aerodinamička svojstva i izgled vozila. Dramatičan izgled istaknut je paletom koju čini 10 prefinjenih i jarkih boja, uključujući narandžastu boju Energy. Dodatna oprema za personalizaciju spoljnog izgleda i unutrašnjosti nudi 125 različitih kombinacija koje vlasnicima omogućuju da ostave lični pečat na svojoj Micri. Mnogo je pažnje posvećeno udobnosti vozača, što je dovelo do nižeg položaja za volanom radi postizanja sigurnijeg osećaja u vožnji. Svi vozači će lako pronaći savršen položaj za volanom zahvaljujući višestrukim mogućnostima podešavanja položaja sedišta, volanu podesivom po nagibu i dubini, kao i optimalnom smeštaju papučica i ručice menjača. Veća širina i međuosovinski razmak zaslužni su za jednu od najprostranijih unutrašnjosti u klasi. Armaturna ploča u obliku krila stvara prozračan, prefinjen i prostran utisak u unutrašnjosti. Vešanje i motor Micra pete generacije opremljena je aktivnim nadzorom udobnosti kako bi omogućila još veću udobnost, kao i aktivnim nadzorom smera za manje podupravljanja i preciznije upravljanje koji zajedno stvaraju osećaj uživanja i sigurnosti. Te inovacije su do sada bile dostupne samo u Qashqai-ju i X-Trail-u. Dostupan je i novi električni servo volan bez četki koji omogućava brži odziv i više povratnih informacija na volanu. Posebna je pažnja posvećena smanjenju buke u unutrašnjosti. To je postignuto vrhunskom zvučnom izolacijom i optimizacijom aerodinamičkih svojstava automobila. Vrhunska aerodinamika postignuta je kombinovanim krovnim i bočnim spojlerom, zahvaljujući kojem Micra postiže aerodinamički otpor Cd od 0,29, što je vrhunska vrednost za mali automobil. Efikasnost motora takođe je bila prioritet u razvoju Micre pete generacije. Automobil će od početka prodaje biti na raspolaganju s 0,9-litarskim trocilindarskim benzinskim turbomotorom i 1,5-litarskim dizel motorom. Oba motora razvijaju 90 KS, a ponudu će naknadno obogatiti 1,0-litarski atmosferski benzinski snage 73 KS. Ti motori u kombinaciji sa efikasnim aerodinamičkim rešenjima predstavljaju napredak u Nissanovom programu inteligentne snage. |
Comments
Post a Comment