Paris Motor Show 2016: Novi Audi Q5 (2017)


U vreme kada su praktično svi noviteti poznati unapred i kada je teško iznenaditi premijerom na autosalonu, na štandu Audija se dogodila prava svetska premijera - svetska javnost prvi put je imala priliku da vidi kako izgleda novi Audi Q5 (2017)...

Iako je već na prvi pogled jasno, da je ovo Q5, u Audiju su se potrudili da na novoj generaciji popularnog SUV modela bude apsolutno sve novo. Karakteristična su i prednja LED svetla, koja mogu biti u Matrix LED tehnologiji, sa funkcijom dinamičkih pokazivača smera.




Audi će novi Q5 nuditi sa četrnaest boja kaeoserije, a u izboru će biti pet linija opreme: Sport i Design, sportski paket S line, Design selection i eksterijer paket S line.

U enterijeru ne pronalazimo revoluciju - Audi je samo sledio minimalistički pristup primenjen kod modela A4. Kupac može izabrati i Audi Virtual Cockpit, koji prilično oživljava unutrašnjost automobila sa displejom dijagonale 12,3". Dispelj može prikazivati infromacije u dva režima - jedan je sa klasičnim kružnim pokazivačima broja obrtaja i brzine, a drugi sa dominacijom navigacionog sistema.


Audi je posebnu pažnju posvetio prostranosti, pa tako novi Q5 ima više prostora za noge putnika na zadnjem sedištu. Uz doplatu, novi Audi Q5 može dobiti klizna zadnja sedišta sa podesivim naslonima. Zapremina prtljažnika se kreće od 550 do 610 litara, u zavisnosti od položaja zadnjih sedišta, a kada se obore nasloni zadnjih sedišta, zapremina raste na 1.550 litara.

Paleta motora podrazumeva četiri dizel i jedan benzinski motor, što i ne iznenađuje s obzirom da je "davalac organa" novi Audi A4. 2.0 TDI biće dostupan u verzijama snage od 110 kW (150 KS), i ovaj motor će jedino biti dostupan u verziji sa pogonom na prednje točkove, zatim slede verzije od 120 kW (163 KS) i 140 kW (190 KS). Vrhunski dizel motor je 3.0 TDI, koji razvija maksimalnu snagu od 210 kW (286 KS) i ovaj motor je opremljen 8-stepenim automatizovanim menjačem. Benzinski 2.0 TFSI razvija maksimalnu snagu od 185 kW (252 KS). Osim trolitatskog dizela, kupac za ostale agregate može birati između šestostepenu manuelnog ili sedmostepenog S-Tronic menjača. U planu je plug-in hibridna verzija. Za dizelski V6 u ponudi je i zadnji sportski diferencijal.

Comments