Novi i30, koji je oblikovan i razvijen u Evropi, jer je pre svega i namenjen kupcima na Starom kontinentu, ima potpuno drugačiji prednji deo u odnosu na prethodnika, sa naglašenom maskom hladnjaka koju karakteriše takozvana "kaskadna" tekstura i veliki amblem Hyundaija u sredini. Ispod zakošenih farova nalaze se vertikalno nanizana LED dnevna svetla.
Posmatrajući novi i30 sa boka, uočavaju se veće staklene površine i širi C stub, dok je gornja linija vrata gotovo horizontalna, za razliku od aktuelnog modela. Zadnji deo takođe je potpuno izmenjen u poređenju sa prethodnom, drugom generacijom. Stop svetla su sada pravilnijeg oblika i manje se zavlače u zadnja krila, dok vrata prtljažnika imaju neobičan, "izlomljen" profil, po čemu će i30 biti prepoznatljiv na putu.
Tabela sa spoljnim dimenzijama vozila (4.340/1.795/1.455 mm) otkriva da je automobil duži za 40 mm, širi za 15 mm, ali i niži takođe za 15 mm, u odnosu na prethodnu verziju, dok je međuosovinsko rastojanje ostalo nepromenjeno (2.650 mm). Zapremina prtljažnika iznosi 395 l, a obaranjem sedišta narasta na maksimalnih 1.301 l.
Da bi parirao izuzetno jakoj konkurenciji u klasi kompaktnih hečbek modela, novi i30 opremljen je i brojnim bezbednosnim elektronskim sistemima. Na listi su sistem automatskog kočenja u slučaju opasnosti od forntalnog sudara, "pametni" tempomat, sistem detekcije vozila u mrtvom uglu, upozorenje na nailazak drugog vozila prilikom isparkiravanja unazad, sistem za održavanje automobila u voznoj traci, obaveštenje o ograničenju brzine na putnoj deonici kojom se vozilo kreće, sistem automatskog uključivanja i isključivanja dugih svetala...
Novi i30 u prodajne salone stiže početkom 2017. godine, do kada će biti poznata i cena ovog automobila.
Comments
Post a Comment