Skip to main content
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj18kjQrUAYsEyI0-N6thOxBZqOx7svUvnlF8JXTEwlru8Nv_yMAP0BGJ6WsG-cwTdn2xOif-pVcDqTfLPR5o3GI0l6WkIm4eEWA0yqnNPTBXGtPl5CGzr3RgsekIpBvaS7mgW9aihJtkk/s640/IMG_0504.JPG) |
Foto: EXTRA AUTO |
Treća generacija Hyundaijevog hečbeka je automobil koji u potpunosti nosi DNK ovog brenda, kažu u južnokorejskoj kompaniji. Inženjeri razvojno-tehničkog centra Hyundai Motor Europe u Nemačkoj, poboljšali su dinamiku vožnje modela i30 uz rigorozan program testiranja širom Evrope, uključujući i ispitivanja na čuvenoj stazi Nirburgring "Nordšjafe".
Čvrsta i lagana šasija, izrađena od unapredjenog čelika visoke čvrstoće, pruža osnovu za odlične karakteristike vožnje i upravljanja, uz poboljšanje direktnosti i preciznosti upravljanja. Najnovije funkcije aktivne bezbednosti, kao što su sistem za autonomno kočenje u slučaju opasnosti od sudara, "pametni" regulator brzine, sistem asistencije pri nenamernom napuštanju vozne trake, sistem za detekciju vozila u mrtvom uglu i drugi, povećavaju udobnost i bezbednosti u vožnji.
Motorizacija novog i30 obuhvata tri benzinska i tri dizel motora. Osnovni benzinac je atmosferski četvorocilindarski 1.4 litarski agregat sa 100 ks i 134 Nm. Sledi trocilindarski turbo motor od jednog litra, koji proizvodi 120 ks i 170 Nm, a u vrhu ponude benzinaca je 1.4 T-GDI turbo jedinica sa 4 cilindra, 140 ks i 242 Nm. Dizelaše predstavlja 1.6 DOHC motor sa 16 ventila, dostupan u tri verzije. Najslabiji isporučuje 95 ks i 280 Nm, zatim tu je varijanta sa 110 ks i 280 Nm, i najsnažnija verzija sa 136 ks i 300 Nm. Nakon srpske pretpremijere, Hyundai i30 se tokom proleća očekuje i na našem tržištu, a cene još nisu formirane.
Comments
Post a Comment