Mini review: Toyota Hilux 2,4 Double Cab


Na ovogodisnjem sajmu automobila u Beogradu, Toyota je prestavila mnogo modela. Medju njima je bila i nova generacija modela Hilux. U nastavku procitajte malo detaljnije o novoj generaciji jedinog pick-up modela kompanije Toyota.


Ovo je 8. generacija Hiluxa, koja donosi dosta novina. Dizajn izgleda elegantno, ali i robusno, sto cini da Hilux bude atraktivniji nego ikada. Na svu srecu, model koji je bio izlozen na sajmu je bio otkljucan, tako da sam mogao da detaljno izucim kabinu. Pre nego sto se bacimo na kabinu, treba reci da novi Hilux dolazi sa mnostvom bezbednosnih sistema (ABS, EBD, VSC i TSC), koji su potrebni ovom tipu vozila, sudeci da ono treba da se bori sa najgorim terenskim uslovima.

A sad kabina. Kao sto sam rekao, Toyota je poznata po kvalitetu, pa je taj kvalitet prenela u kabinu novog Hiluxa. Volan je drugaciji od ostalih modela Toyote, ali je zato lep i odlicno lezi u ruci. Na centralnoj konzoli se nalazi sedmoincni displej osetljiv na dodir, koji dominira kabinom novog Hiluxa. Ispred vozaca se nalazi instrument tabla, na kojoj su dva analogna pokazivaca (obrtomer i brzinomer) kao i centralno postavljen 4,2-incni displej na kome se pojavljuju dosta informacija. Za vozaca i suvozaca ima mesta na pretek. Na sajmu je bila izlozena i takozvana "double cab" verzija. Na zadnjoj klupe pomenute verzije nije bilo puno mesta. Sto se tice utovarnog prostora, on je veliki (ne znam tacno za zapreminu), a "vrata" kojima se on "otvara" su lepa sa natpisom Toyote.



Motor u Hiluxu koji je bio na sajmu jeste 2,4 D-4D koji isporucuje 150 konjskih snaga i citavih 400 Nm obrtnog momenta. Vise o specifikacijama ovog modela mozete videti na ovom sajtu ili u videu.



Comments